![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg holdt tænke det aldre siden, da jeg først læste om vand køling, tænkte jeg "hmm, hvorfor ikke nogen gøre en sag, der har aircondition, og er som et køleskab?" men de har (køleskabe er fase afkøling og koster en bombe, men køler CPU's til omkring-40C selv på ca 5GHz
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
1) Du køber ingen omstændigheder 2) Du dingle du dele ud af et vindue. Alvorligt, selv om ... det ville holde dem snarere cool ![]() Theres noget reelt problem med at gøre det, sin lige neatness ..
|
| |||
| |||
| Der er det lille problem, at vi lever i England selv (på grund af regn) |
|
| |||
| |||
| AGH, Thats sandt .. Nå, du gemmer på en sag, men i stedet er du nødt til at tilbringe ti grand på tagskæg for dit tag
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set folk bruge flydende nitrogen før!
| |||
| |||
| Yea, det er kun for alvorlige overclock forsøg dog gerne forsøge at slå den verdensrekord osv. Det behøver ikke vare for længe men som Nitrogen fordamper temmelig hurtigt, så der er ikke nogen tilbage, der forlader constat kører på det outof spørgsmålet . Fase forandring er det eneste pålidelige, konstant måde at komme alvorligt koldt PC's |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol! hvordan Bout de brødrister?
| |||
| |||
| Wow. Jeg tror det er en skam, at jeg ikke bor i en trailer .................. |
|
| |||
| |||
| Du har brødrister på forsiden, så du bruger fase ændre for at gøre resten af din PC en fryser / køleskab ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg altid har ønsket at montere et stort vand afkøling radiator uden for min pc tror på nite og i vinteren min temps ville være meget cool
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Super høj temp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafikkort & Monitors | 5 | 22 marts 2008 13:21 |
| Britians Hurtigste Super Computer | CallumUK | General Hardware Chat | 3 | 8 februar 2008 13:37 |
| Super hot laptop | Xao | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Super audio grabber 3,0 problem? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18th Dec 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |