![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Pidin ajatellut sitä aikoja sitten, kun ensimmäisen kerran pidin lukea vesijäähdytys, luulin, että "hmm, miksi ei joku tehdä tapauksessa, jossa on ilmastointi, tai on kuin jääkaappi?" mutta ne ovat (jääkaappeja on vaihe, jäähdytys-ja kustannukset pommi, mutta jäähtyy CPU: n noin-40C jopa noin 5GHz
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
1) Ostat ei missään tapauksessa 2) Te repsottaa olet osat ulos ikkunasta. Ihan totta ... se säilyttää ne viileät ![]() Theres ole todellinen ongelma tekee, että sen juuri siisteys ..
|
|
|||
|
|||
|
Meillä on pieni ongelma, että elämme Englanti vaikka (koska sade)
|
|
|
|||
|
|||
|
AGH, thats totta .. No, sinä säästää tapauksessa vaan olet viettää kymmenen grand on räystäs oman katon
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen nähnyt ihmisten käyttää nestemäistä typpeä ennen!
|
|||
|
|||
|
Kyllä, se on vain vakavista overclock yrittää vaikka, kuten yrittää voittaa maailmanennätys jne. Se ei kestä kauan vaikka kuin Typpi haihtuu melko nopeasti, joten ei ole mitään jäljellä, joten constat käynnissä se outof kysymys . Vaihe muuttuviin on ainoa luotettava, jatkuva tapa saada vakavasti kylmä PC: n
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
lol! miten bout että leivänpaahdin?
|
|||
|
|||
|
Vau. I guess it's a shame En elää perävaunu ..................
|
|
|
|||
|
|||
|
Sinulla on leivänpaahdin etupuolella, sinun käyttövaiheeseen muutos tehdä loput PC pakastin / jääkaappi
![]()
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
i allways halusi mount suuri vesijäähdytys säteilijä ulkopuolella minun pc ajatella nite ja talvella minun temps olisi hyvin viileä