![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik bleef denken over het eeuwen geleden, toen ik voor het eerst lezen over waterkoeling, ik dacht 'hmm, waarom dan niet iemand om een zaak die heeft airconditioning, of is als een koelkast? " maar ze hebben (koelkasten zijn fase koeling en kost een bom, maar koelt CPU's tot ongeveer-40C, zelfs op zo'n 5GHz
| |||
| |||
| Citaat:
1) U koopt geen geval 2) U Dangle je onderdelen van een raam. Seriously though ... zou houden en niet koel ![]() Theres geen echt probleem is met het doen, dat zijn gewoon netheid ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Er is het kleine probleem dat we leven in Engeland al is (vanwege de regen) |
|
| |||
| |||
| Agh, thats true .. Nou, je bespaart op een zaak, maar je moet uitgeven tien mille op dakrand voor uw dak
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gezien dat mensen gebruik van vloeibare stikstof vóór!
| |||
| |||
| Ja, dat is alleen voor serieuze pogingen overklokken echter liever proberen te winnen van de wereld record enz. Het duurt niet lang maar als het Stikstof verdampt vrij snel, er is dus geen links, verlaat constat draait op het outof de vraag . Fase veranderen is de enige betrouwbare, constante manier om serieus koud PC's |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol! hoe bout de broodrooster?
| |||
| |||
| Wow. Ik denk dat het een schande Ik woon niet in een aanhangwagen .................. |
|
| |||
| |||
| U hebt de broodrooster op de voorkant, dan kunt u gebruik fase veranderen om de rest van je pc een diepvriezer / koelkast ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wilde altijd om een grote waterkoeling radiator buiten voor mijn pc denk aan Nite en in de winter mijn temps zou erg cool
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Super hoge temp? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 27 apr 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 22 mrt 2008 13:21 |
| Britians Snelste Super Computer | CallumUK | Algemeen Hardware Chat | 3 | 8 feb 2008 13:37 |
| Super hete laptop | XAO | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 14 Jan 2008 08:32 |
| Super audio grabber 3,0 probleem? | speed101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 18 dec 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |