![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg holdt tenker på det lenge siden, da jeg først leste om vann kjøling, tenkte jeg "hmm, hvorfor ikke noen lage en sak som har klimaanlegg, eller er som et kjøleskap?" men de har (kjøleskap er fase kjøling og koster en bombe, men kjøler CPUens til ca-40C selv ved om 5GHz
| |||
| |||
| Sitat:
1) Du kjøper ingen sak 2) Du dingle du komponentene ut av et vindu. Seriøst om ... det ville holde dem ganske kul ![]() Theres no real problem med å gjøre det, det bare neatness .. |
|
| |||
| |||
| Det er lite problem at vi bor i England selv (på grunn av regn) |
|
| |||
| |||
| AGH, dvs sant .. Vel, du lagre på en sak, men i stedet må du bruke ti tusen på takskjegg på taket |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett folk bruker flytende nitrogen før!
| |||
| |||
| Det stemmer, det er bare for alvorlige overclock forsøk skjønt, som prøvde å slå verdensrekord etc. Det trenger ikke vare lenge skjønt som Nitrogen fordamper ganske raskt, så det er ikke noe igjen, forlater constat kjører på det outof spørsmålet . Fase endring er den eneste pålitelige konstant måte å få alvorlig kaldt PC's |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol! hvordan bout de brødrister?
| |||
| |||
| Wow. Jeg antar det er synd jeg ikke bor i en trailer .................. |
|
| |||
| |||
| Du har brødrister på forsiden, så du bruker fasen endres til å gjøre resten av PC-en fryser / kjøleskap ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg allways ønsket å montere et stort vann kjøling radiator utenfor min pc tenke på nite og i vinter min temps ville være veldig kul