![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thats en god idé accually! Jeg synes stadig luftkonditioneringsanlægget idé er bedre LOL
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er faktisk seriøst overvejet at gøre det og anbringe radiatoren under tagskæg (det sted, lige under tag, hvor der er næsten ingen isolering), som dette vil holde den kold, og ville betyde jeg skal lægge masser af fans om, og det ville ikke uanset hvor højt de var.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set billeder af en sag med en mini luftkonditioneringsanlægget inde. En Google måtte slå det op.
|
| |||
| |||
| du sikker på, at det ikke var en fase ændre enhed? |
|
| |||
| |||
| disse fase chaning thingys er abbbsssoooolluttlllyyy Amazing |
|
| |||
| |||
| Yea, det er, jeg vil have en, men de omkostninger gerne £ 300, og at kun køler CPU, og hvis jeg skulle til at OC med det, jeg vil behovet for vand afkøling for NB atleast også. |
|
| |||
| |||
| Nej, det havde en miniaturiserede kompressor og radiator inde. En fase ændring er egentlig bare en elektrisk pad, der får lidt varm på den ene side og noget koldt på den anden side.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ak, ja, kompressor's cool det til en tilsvarende temperatur. Faktisk mener jeg at kunne have været tænker på kompressorer før, ikke sikker selv om. Enten en, ville jeg ikke sige nej til |
|
| |||
| |||
| Jeg troede, det bruges freon eller hvad |
|
| |||
| |||
| Nå, ja det gør så godt. Jeg er ikke sikker, hvis freon var, hvad de bruges til at erstatte de giftige ting, eller om freon er giftige ting, der blev forbudt
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Super høj temp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafikkort & Monitors | 5 | 22 marts 2008 13:21 |
| Britians Hurtigste Super Computer | CallumUK | General Hardware Chat | 3 | 8 februar 2008 13:37 |
| Super hot laptop | Xao | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Super audio grabber 3,0 problem? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18th Dec 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |