![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats hyvä accually! Olen edelleen sitä mieltä, että ilmastointi ajatus on parempi LOL
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen itse vakavasti harkinnut näin ja käyttöönottoa säteilijän nojalla räystäs (paikka vajaat katto, jossa on lähes ole eristys), koska se pitää sen jäähtyä ja merkitsisi Haluan esittää suuren määrän faneja ja se ei Riippumatta siitä, kuinka kovaa ne olivat.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nähnyt kuvia asian kanssa mini ilmastointi sen sisällä. Google saattaa muuttua sen.
|
| |||
| |||
| olet varma, että se ei ollut vaiheessa muuttaa unit? |
|
| |||
| |||
| ne vaihe chaning thingys ovat abbbsssoooolluttlllyyy AMAZING |
|
| |||
| |||
| Kyllä, ne ovat, haluan, mutta ne kustannukset, kuten £ 300 ja että vain jäähtyy suorittimen, ja jos aioin OC kanssa, minulla olisi vesijäähdytys varten Huom atleast liikaa. |
|
| |||
| |||
| Ei, se oli pienoiskokoisia kompressori ja jäähdyttimen sisällä. A vaiheen muutos on pohjimmiltaan vain sähkötyyny että saa melko kuuma toisella puolella ja melko kylmä välillä.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ah, kyllä, kompressori malttinsa sitä vastaavan lämpötilan. Infact Uskoisin on ajattelua kompressorien ennen ole varma tosin. Joko yksi, en halua sanoa ei |
|
| |||
| |||
| Luulin, että se käyttää freon tai mitä tahansa |
|
| |||
| |||
| No, kyllä se niin hyvin. En ole varma, onko freon oli mitä ne käytetään korvaamaan myrkyllinen kamaa, vai freon on myrkyllinen aine, joka oli kielletty
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Super korkea lämpötila? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 27th Apr 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 22. Maaliskuu 2008 13:21 |
| Britians Nopein Super Tietokoneet | CallumUK | Rautatavaran Chat | 3 | 8th Feb 2008 13:37 |
| Super kuuma kannettava tietokone | Xao | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 14. Jan 2008 08:32 |
| Super Audio Grabber 3.0 ongelma? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18. Joulukuu 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |