![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dat is een goed idee accually! denk ik nog steeds dat de klimaatregelaar idee is beter LOL
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht werkelijk serieus over om dat te doen en om de radiator onder de dakrand (de plaats net onder het dak waar er bijna geen isolatie) als dat zou keep it cool, en zou ik moeten tal van fans op en het zou niet hoe hard ze zijn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb foto's van een aanhangige zaak met een mini klimaatregelaar erin. Een Google misschien zet hem op.
|
| |||
| |||
| u er zeker van dat het niet een fase verandering eenheid? |
|
| |||
| |||
| deze fase chaning thingys zijn abbbsssoooolluttlllyyy AMAZING |
|
| |||
| |||
| Ja, ze zijn, ik wil een, maar ze willen kosten £ 300, en dat alleen koelt de CPU, en als ik ging OC mee, ik wil water nodig voor de koeling NB atleast ook. |
|
| |||
| |||
| Nee, het had een geminiaturiseerde compressor en radiator erin. Een fase verandering is in feite gewoon een elektrische pad dat wordt nogal warm op de ene zijde en nogal koud op het andere.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ah, ja, de compressor is cool om een vergelijkbare temperatuur. Inderdaad ik denk dat ik zou kunnen zijn denken van compressoren voor, hoewel niet zeker. Ofwel, ik zou geen nee zeggen tegen |
|
| |||
| |||
| Ik dacht dat het gebruikt freon of wat dan ook |
|
| |||
| |||
| Nou, ja het doet zo goed. Ik ben niet zeker of freon is wat ze gebruikt ter vervanging van het giftige spul, of freon is het giftige spul dat werd verboden
__________________ serverguy |