![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en god idé accually! Jeg tror klimaanlegg Tanken er bedre LOL
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg faktisk seriøst tenkt å gjøre det og å sette radiator under takskjegg (et sted like under taket, hvor det er nesten ingen isolasjon) som vil holde det kjølig, og vil at jeg skal legge masse fans og det ville ikke uavhengig av hvor høyt det var.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett bilder av en sak før en mini klimaanlegg der. En Google kan slå det opp.
|
| |||
| |||
| du sikker på at det ikke var en fase endre enhet? |
|
| |||
| |||
| de fase chaning thingys er abbbsssoooolluttlllyyy AMAZING |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, de er, jeg vil ha en, men de kostnadene som £ 300 og at bare kjøler CPU, og hvis jeg skulle OC med det, ville jeg trenger vann kjøling for NB atleast også. |
|
| |||
| |||
| Nei, det hadde miniaturised kompressor og radiator inni den. En fase endringen er i utgangspunktet bare en elektrisk puten som får heller varm på den ene siden og heller kaldt på den andre.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ah, stemmer, kompressor kule den til en tilsvarende temperatur. Infact Jeg tror jeg kunne blitt tenking av kompressorer før, ikke sikker på om. Enten ett, ville jeg ikke si nei til |
|
| |||
| |||
| Jeg trodde det brukes freon eller hva |
|
| |||
| |||
| Vel, ja det gjør det også. Jeg er ikke sikker på om freon var hva de brukes til å erstatte giftige ting, eller om freon er giftige ting som ble utestengt
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Super høy temp? | computeruler | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT super + 1GB | d0od | Kabinetter & Skjermer | 5 | 22 mars 2008 13:21 |
| Britians Raskest Super Computer | CallumUK | General Hardware Chat | 3 | 8 februar 2008 13:37 |
| Super hot laptop | Xao | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Super Audio grabben 3,0 problem? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18 desember 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |