![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats en bra idé accually! Jag anser fortfarande luftkonditioneringen idé är bättre LOL
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag faktiskt på allvar funderat på att göra det och att värmeelementet under takskägg (platsen strax under taket där det finns nästan ingen isolering) som skulle hålla det svalt, och skulle innebära att jag skulle få massor av fans på och det skulle inte hur högt de var.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har sett bilder av ett ärende med en mini luftkonditioneringen i den. En Google kanske tur det.
|
| |||
| |||
| du säker på att det inte var en fas ändra enhet? |
|
| |||
| |||
| de fas chaning thingys är abbbsssoooolluttlllyyy HÄPNADSVÄCKANDE |
|
| |||
| |||
| Ja, de är, jag vill ha en, men de kostnader som gillar £ 300 och att endast kyler processorn, och om jag skulle OC med det, jag skulle behöva vatten kylning för NB minst också. |
|
| |||
| |||
| Nej, det hade en miniatyriserad kompressor och kylare i den. En fas förändring är i grunden bara en elektrisk pad som blir ganska varmt på ena sidan och ganska kallt på den andra.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ah, ja, kompressor är coolt att en liknande temperatur. Infact Jag tror att jag skulle ha kunnat tänka på kompressorer innan, inte säker dock. Antingen en, jag skulle inte säga nej till |
|
| |||
| |||
| Jag trodde att det används freon eller vad |
|
| |||
| |||
| Ja det gör det också. Jag är inte säker på om FREON var vad de används för att ersätta giftiga saker, eller om freon är giftiga saker som var förbjudna
__________________ serverguy |