mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

To strømforsyninger, en computer

Reply

Thread Tools
Old 18. maj 2008, 11:19
Donor-Gruppen

Default To strømforsyninger, en computer

Godt, er det muligt? fordi jeg har mit nye gfx-kort, som den var på tilbud, dog min nuværende strømforsyning er ikke stærke nok til det, men min bror er at bringe tilbage en strømforsyning fra Uni, at han var ved hjælp indtil han fik sin nye bærbare. Men det PSU også er ikke stærk nok på sin egen, så er det muligt nok til at bruge denne PSU til magten gfx kortet, samtidig med at anvende de nuværende en for resten af computeren? Og hvis ja, hvad er de risici, om at gøre dette, og hvad ville jeg så skal gøre for at gøre dette.

Tak

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 18. maj 2008, 12:51
Administrator Gruppen

Jeg tvivler på det, både skulle være sluttet til mobo at få signal at tænde fra tilfældet skifte.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18. maj 2008, 14:57
Redaktør Gruppen

Yeh, dens mulige.

Jeg gøre det helt regelmæssigt, da jeg ikke kan gidet at tage et drev ud af en computer for at skifte til en anden. Jeg har lige slutte SATA kabel til den anden PC og magt dem begge op.

Ingen grund til, at det ikke kunne arbejde med et grafikkort, så længe du kan få en vis måde at starte det andet PSU op.

Heres nogle idéer

Primærenheder er egentlig ikke, at kloge, de bare levere juice.

Hvis du gør det, skal du sørge for at tage nogle billeder

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 18. maj 2008, 15:45
Donor-Gruppen

Jeg ved ikke, om jeg vil dog, fordi jeg ikke rearly vil steger mit nye £ 200 gfx kortet Og jeg tænkte, måske, hvis jeg brugte et stykke ledning til at forbinde ben til at dreje PSU på mellem de to PSU's (det samme ben var tilsluttet), når man fik signal at tænde, de andre ville gøre det så godt. Men jeg ved ikke, om dette vil arbejde eller ej.
Old 19. maj 2008, 07:57
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Jeg ved ikke, om jeg vil dog, fordi jeg ikke rearly vil steger mit nye £ 200 gfx kortet Og jeg tænkte, måske, hvis jeg brugte et stykke ledning til at forbinde ben til at dreje PSU på mellem de to PSU's (det samme ben var tilsluttet), når man fik signal at tænde, de andre ville gøre det så godt. Men jeg ved ikke, om dette vil arbejde eller ej.
Ja, det burde virke.

Du normalt bare være en smule eksperimenterer for at finde ud af, hvad du har at forbinde at få PSU til at fyre op.

Old 19. maj 2008, 09:45
Donor-Gruppen

Jeg gætter du gør dette, fordi det er nul omkostninger. Det ville være bedre at købe en mere kraftfuld PSU. Ikke sikker på, hvordan denne løsning kan sammenlignes med at købe et billigt men kraftfulde PSU, afhænger af hvor gode de to energibesparende primærenheder er!

Én løsning kunne være at aktivere start-på-power-on, hvis du har det i din BIOS. Det betyder, at pc'en starter, så snart du smide hovedbrandledninger skifte (i modsætning til den knap på sagen front). Så har du enten slå det til og fra på væggen, eller få en af disse trådløse magt-Saver skifter til magten den.

Old 19. maj 2008, 10:06
Donor-Gruppen

Jeg var ikke gør det som det er et nul omkostninger sceme, jeg gjorde det, så jeg kan afprøve mit nye gfx kort på min nuværende bygge, før jeg får resten af min opbygge imidlertid jeg får en coolermaster 1000W for mit bygge , så jeg vil ikke have brug for det efter denne.
Old 19. maj 2008, 13:12
Donor-Gruppen

Hvis du bruger en anden strømforsyning, skal du hot wire strømforsyningen

tjekke min hjemmeside ud for at få instruktioner
http://mypcbuild.piczo.com/ (18) psuho ... linkvar = 000044

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 19. maj 2008, 13:47
Donor-Gruppen

ok, jeg vil huske på, for hvis jeg vælger at gøre dette, og det gav mig idéen til at slå min hjemmeside ind på min computer bygge websted, vil det ikke være meget interessant, da jeg ikke gør nogen mods til det, men hvad fanden, jeg gør det alligevel.
Old 19. maj 2008, 15:21
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
ok, jeg vil huske på, for hvis jeg vælger at gøre dette, og det gav mig idéen til at slå min hjemmeside ind på min computer bygge websted, vil det ikke være meget interessant, da jeg ikke gør nogen mods til det, men hvad fanden, jeg gør det alligevel.
Hvad er dine websteder adresse?

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computeren vil ikke Tænd ashaiba General Hardware Chat 3 4. maj 2009 10:25
Jeg har brug for en ny strømforsyning til min computer JuanCarlos Cases & Strømforsyninger 6 20 marts 2009 02:07
Dead Computer - nr. Power On pastordan General Hardware Chat 9 27 januar 2009 02:26
Computer Power Supply PSU Test Insaneman1731 Cases & Strømforsyninger 3 27th Dec 2007 09:37
PC Computer Effektforbrug sirantonycartwright Cases & Strømforsyninger 2 22 oktober 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.