![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No tämä on mahdollista? koska minulla on uusi gfx kortin, koska se oli tarjolla, mutta minun nykyinen virtalähde ei ole riittävän tehokas, mutta veljeni tuo takaisin virtalähde alkaen Uni, että hän käytti asti hän sai uuden kannettavan tietokoneen. Mutta se PSU myös ei ole riittävän tehokas sen oma, joten on mahdollista tarpeeksi käyttää tätä PSU valtaan että gfx kortti, vaikka käyttää nykyistä yksi muuhun tietokoneeseen? Ja jos näin on, mitkä ovat riskit tekemään, ja mitä minun pitäisi tehdä näin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Epäilen, että olisi kytketty mobo saada signaali puolestaan perustuu tapauksessa kytkin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, sen on mahdollista. Teen sen melko säännöllisesti, kun en voi olla vaivautunut ottamaan ajaa ulos tietokoneen swap toiseen. Minä vain kytke SATA kaapeli muihin PC ja sähkön ne molemmat ylös. Mitään syytä, miksi se ei voinut käsitellä näytönohjaimen niin kauan kuin voit saada tapa aloittaa toisen PSU asti. Heres ideoita PSUs ei todella, että fiksu, ne vain toimittamaan mehua. Jos teet sen, varmista, että otat kuvia
|
| |||
| |||
| En tiedä, olen kuitenkin, koska en rearly haluavat käristää uudet £ 200 gfx kortti Ja ajattelin, että ehkä, jos olen käyttänyt pala johto yhdistää nastat kytkeäksesi PSU välillä kahden PSU: n (joten sama nastat oli kytketty), kun yksi sai signaalin päälle, muut tekevät samoin. En kuitenkaan tiedä, onko se työ vai ei. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Te yleensä vain on hieman kokeillaan saada selville, mitä sinun pitää kytkeä saada PSU tulipaloon asti.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Oletan, te teette tämän, koska se on nolla kustannuksin. Olisi parempi ostaa tehokkaampi PSU. Etkö ole varma, miten tämä ratkaisu verrata ostaa halpaa, mutta voimakas PSU, riippuu kuinka hyvä kahden virransäästötilaa PSUs ovat! Yksi ratkaisu olisi aktivoida alku-on-teho-, jos sinulla on se BIOS. Tämä tarkoittaa sitä, että PC alkaa heti kun heittää sähköverkkoon kytkin (vastakohtana painike tapauksessa edessä). Sitten joko kytke se päälle ja pois päältä seinälle tai saada yksi niistä langaton teho-saver kytkimet valtaan se.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olin ei tee sitä, koska se on nolla kustannukset sceme, olen tehnyt sitä niin voisin kokeilla uudet gfx kortin nykyisen rakentaa, ennen kuin saan loput minun rakentaa kuitenkin olen saada coolermaster 1000W minun rakentaa , joten minun ei tarvitse sitä sen jälkeen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos käytät toisen virtalähteen sinun on kuuma lanka virtalähde
| |||
| |||
| OK, I'll pidettävä tämä mielessä, jos päättää tehdä näin, ja se antoi minulle idean puolestaan sivustoani osaksi minun tietokone rakentaa sivusto, se ei tule olemaan kovinkaan kiinnostava En ole tekemässä mitään mods on sitä, mutta mitä helvettiä, teen sen silti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |