![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou is dit mogelijk? want ik heb mijn nieuwe gfx kaart, omdat zij het aanbod, maar mijn huidige voeding is niet krachtig genoeg voor, maar mijn broer is het terugbrengen van een stroomaansluiting van Uni dat hij met behulp van tot hij zijn nieuwe laptop. Maar dat PSU ook niet krachtig genoeg op zijn eigen, dus is het mogelijk voldoende om gebruik dat PSU aan de macht van de gfx kaart, terwijl met de huidige een voor de rest van de computer? En zo ja, wat zijn de risico's over dit te doen, en wat zou ik moeten doen om dit te doen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik betwijfel het, beide zou moeten worden aangesloten op het mobo om het signaal om te zetten op de zaak-schakelaar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, zijn mogelijk. Ik doe het vrij regelmatig als ik geen zin om een schijf van een computer te ruilen in een andere. Ik steek de SATA-kabel in de andere pc en macht beide up. Geen reden waarom zij niet kon werken met een grafische kaart, zolang je kunt krijgen enkele manier om te beginnen de tweede PSU up. Heres enkele ideeën PSUs niet echt zo slim, ze leveren alleen het sap. Als je het doet, zorg ervoor dat je enkele foto's
|
| |||
| |||
| Ik weet niet of ik al, omdat ik niet rearly wilt pootvis mijn nieuwe £ 200 gfx kaart En ik dacht, misschien als ik gebruik gemaakt van een stukje draad aan op aansluiting van de pinnen om de PSU op tussen de twee PSU's (dus dezelfde pennen waren aangesloten) als je je het signaal in te schakelen, de andere zou doen ook. Maar ik weet niet of dit zou werken of niet. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Je normaal gesproken alleen maar om een beetje te experimenteren om uit te vinden wat u te verbinden om de PSU bij brand up.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat u dit doet, want het is nul kosten. Het zou beter zijn voor de aankoop van een krachtigere PSU. Niet weet hoe deze oplossing in vergelijking met het kopen van een goedkope maar krachtige PSU, afhankelijk hoe goed de twee low-power PSUs zijn! Een oplossing zou zijn om deze te activeren start-on-power-over als je het in je BIOS. Dit betekent dat de pc begint zodra je gooit het lichtnet schakelaar (in tegenstelling tot de toets op de voorkant). Dan moet je ofwel zet hem aan en uit op de muur of om een van deze draadloze power-saver schakelaars aan de macht op.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik was niet te doen want het is een nul-kosten sceme, ik deed het zo kon ik probeer mijn nieuwe gfx kaart op mijn huidige bouwen, voordat ik de rest van mijn bouwen, echter krijg ik een coolermaster 1000W voor mijn bouwen , dus ik zal het niet nodig na dat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je gebruik maakt van een tweede voeding moet je hete draad de stroomvoorziening
| |||
| |||
| ok, ik houd dat in gedachten voor als ik besluit om dit te doen, en het gaf me het idee om mijn website in mijn computer bouwen site, zal het niet erg interessant want ik ben niet te doen om alle mods , maar what the hell, ik doe het toch. |
|
| |||
| |||
| Wat is uw sites adres?
__________________ serverguy |