![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brønnen er dette mulig? fordi jeg har min nye gfx kortet, som den var på tilbud, men min nåværende strømforsyningen ikke er kraftig nok til det, men broren min er å bringe tilbake en strømforsyning fra Uni at han bruker til han fikk ny laptop. Men at PSU er heller ikke kraftig nok på sine egne, så er det nok å bruke den PSU å drive gfx kortet, mens du bruker den nåværende for resten av datamaskinen? Og hvis så, hva er risikoen om du gjør dette, og hva skulle jeg trenger å gjøre for å gjøre dette.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tviler på det, begge må være koblet til mobo å få signal om å slå på fra tilfellet bryteren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, det er mulig. Jeg gjør det ganske ofte når jeg ikke gidder å ta en kjøretur ut av en datamaskin til å bytte til en annen. Jeg bare plugge SATA-kabelen inn i andre PC og strøm dem begge opp. Ingen grunn til at den ikke kunne fungere med et grafikkort så lenge du kan få en måte å starte andre PSU opp. Heres noen ideer PSUs er egentlig ikke at flink, de bare forsyne juice. Hvis du gjør det, må du ta noen bilder
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke om jeg vil men fordi jeg ikke rearly vil yngel min nye £ 200 gfx kortet Og jeg tenkte, kanskje om jeg brukte en del av ledningen for å koble pins å snu PSU på mellom de to PSU's (det samme pins ble koblet) når en fikk signal for å slå på, den andre vil gjøre også. Men jeg vet ikke om dette vil fungere eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du normalt bare være litt eksperimenterer for å finne ut hva du har å koble å få PSU til brann opp.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg antar du gjør dette fordi det er null kostnad. Det ville være bedre å kjøpe en kraftigere strømforsyning. Ikke sikker på hvordan denne løsningen kan sammenlignes med å kjøpe en billig, men kraftig PSU, avhengig av hvor godt de to lav effekt PSUs er! En løsning vil være å aktivere start-on-effekt på om du har den i BIOS. Dette betyr at PCen starter så snart du kaste MAINS bryteren (i motsetning til på knappen på saken foran). Da har du enten slå den på og av på veggen eller ha en sånn trådløs strøm-saver brytere å slå den på.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg gjør det ikke som det en null kostnad sceme, jeg gjorde det så jeg kunne prøve ut nye gfx kortet på min nåværende bygge, før jeg får resten av mitt bygge, men jeg får en coolermaster 1000W for min bygge , så vil jeg ikke trenger det, etter det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du bruker en ekstra strømforsyning må du hot wire strømforsyningen
| |||
| |||
| ok, jeg skal holde det i bakhodet hvis jeg velger å gjøre dette, og det ga meg ideen om å slå webområdet mitt i min datamaskin bygge nettsted, vil det ikke være svært interessant som jeg ikke gjør noe Modifikasjon til det, men hva faen, jeg gjør det likevel. |
|
| |||
| |||
| Whats webområdene adresse?
__________________ serverguy |