![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du som mig, du ikke ved ret meget om magt supplys. Og dine ikke rigtig sikker på, hvilke der er gode eller var til at begynde at kigge. Nå denne liste vil give dig den bedst til dem, du ikke ønsker at købe.
================================================== ============================= Klasse 1 kan håndtere 4Ghz Conroe og 3 GHz AMD sammen med OECD Quad Crossfire / SLI let. Tier Z tilbyder kvalitet og magt uden sidestykke i sin watttal række og er kun overgået af andre Zippy enheder. Klasse 2 tilbyder næsten lige så meget magt og stabilitet som Klasse 1 til sammenlignelige Effekt niveauer med lavere pris og bedre tilgængelighed. Klasse T tilbyder høj kvalitet komponenter i Klasse 2 med lidt mindre Rail stabilitet på grund af Topower interne. Klasse 3 anbefales kun hvis Pris forskellen er til stede mellem klasse 3 og klasse 2 eller på grund af ledighed spørgsmål med Klasse 1 / 2 primærenheder. Klasse 4 anbefales til lager eller lav effekt, hvis Tier 3's er dyrere eller ikke er tilgængelige. Klasse 5 kan ikke anbefales, men nogle mærker har høj / middel kvalitet komponenter i Niveauer 2 til 4. ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- Klasse 1 Brands - Den mest kraftfulde og stabile komponenter på marked Enermax Galaxy PCP & C TurboCool PCP & C Silencer> 610 Zippy / Emacs SSL Zippy / Emacs GSM Zippy / Emacs PSL Silverstone ZF (Etasis 85/75/56) Seventeam ST> 600 (SSI, V2.91) Silverstone OP / DA> 700w Liste Z - Mindre magtfulde end Klasse 1 Zippy Enheder ... men de er stadig Zippys Zippy / Emacs HG2 Zippy / Emacs HP2 Klasse 2 Brands - Top Kvalitet komponenter med øverste mærke Stabilitet - for personer med Price / Tilgængelighed Problemer med Klasse 1 Antec Neo HE Akasa PowerGreen 80 + CoolMax CTG-750W/850W/1KW Cooltek CT Corsair HX Enermax Liberty Enermax Infiniti Øge ENP-GH Fortron (FSP) GLN Hiper Type-M> 650W Hiper Type-R> 650W iStarUSA PD2 iStarUSA PD3 OCZ GameXStream OCZ EvoStream PCP & C Silencer <610 Seasonic S12 Seasonic M12 Seasonic Energi Plus SevenTeam ST <600 Silverstone EF Silverstone OP / DA <700w Supermicro / AbleCom Thermaltake Toughpower> 600 W Xclio GreatPower Zalman ZM Ultra X3 Ultra X-Pro Klasse T - High Quality primærenheder lavet med Topower interne - Mindre Rail stabilitets forhold til klasse 2, men stadig bedre end Klasse 3 Mushkin Udvidet Tagan U95 Tagan U25 Tagan U15 Tagan U22 OCZ PowerStream Klasse 3 Brands - Høj kvalitet og stabilitet, kun overgået Klasse 2 Brands Acbel Polycom Aerocool AMS Kviksølv Akasa PaxPower Akasa PowerPlus (> 500W Models) Antec Phantom Antec TruePower III Antec True Power II Antec True Control II Antec Neopower 480W (gamle model) Antec Smart Power 2.0 Athena Power rumfærge serie Be Quiet Dark Power Pro Channel Well Enermax Største Plus Enermax Noistaker II Enermax Noisetaker Enermax hviske II Enermax CoolerGiant Forbedre ENS-G Epower XScale Fortron (FSP) GLC Fortron (FSP) THN Fortron AX Fortron HLN Fortron PFN / PN / PA Seasonic Super Alsidig Silverstone F Sparkle FSP Spire Rocketeer V / VI Solstråle Nuuo Thermaltake Purepower Thermaltake Toughpower <600 W Klasse 4 - Ikke anbefale Med Klasse 3 I samme Pris / Effekt Range Asus Atlas BfG Coolermaster Real Power Coolermaster iGreen Delta Enlight E-Power Futurepower Hiper HIPRO Lite-On Masscool MGE XG Mushkin HP NorthQ 4775-500S/BU OCZ Modstream Le Kamariki Sintek Thermaltake TR2 TTGI / Superflower Ultra Xfinity/X2 Klasse 5 - Andre end de enheder, der er nævnt ovenfor for nogen af disse mærker, IKKE ANBEFALET A-TOP Technology APEX (SUPERCASE / NÆRSTÅENDE) Aspire (Turbo sag) ATADC Athena Power ATRIX Broadway Com Corp Cooler Master Coolmax Deer Diablotek Dynapower USA EagleTech FOXCONN I-Star Computer Co Ltd I Win JPAC COMPUTER Bare PC Kingwin Inc. Linkworld Electronics Logisys Computer MGE MSI NMEDIAPC Norwood Micro / CompUSA NorthQ NZXT Powmax Q-Tec Raidmax Rosewill SFC Shuttle Skyhawk Spire Kølere Star Micro STARTECH TOPOWER TOP Ultra X-Connect Wintech XClio XION YoungYear Zebronics ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- * note. Denne liste blev ikke skrevet af mig, men ved kenny_dope, og kan findes via linket nedenfor. Også denne liste, må ikke være perfekt, og hvis nogen har nogen ting at tilføje er du velkommen til at gøre det. http://forums.firingsquad.com/firing...read.id=111309 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Set listen før, formentlig på linket du gav mig, er det en virkelig nyttig liste Også temmelig præcist.
Jeg endte med at gå til Silverstone DA750W et par måneder siden.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
du glemte en det er en xpower 585, det er meget god kvalitet ikke shure om magt, men det har 2 12V skinner
|
|||
|
|||
|
Jeg ved det virkelig ikke noget om xpower primærenheder, så hvis nogen ikke fortælle mig, og jeg kan tilføje det til listen, hvor det passer. Teknisk jeg ikke glemme at føje den, da jeg ikke skrive listen, men jeg ved hvad du mener cheeswheels99.
![]() Hvis nogen kender en god PSU, der bør tilføjes til listen igen lad mig vide, jeg vil tilføje det.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Min Aerocool er awesome. Jeg vil ikke sætte det i Klasse 4:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil flytte den til Tier 3. Du tror, at det er det rigtige sted for den.
Jeg gætter du ikke kan redigere tidligere stillinger. Jeg formoder, en model eller en person vil have til at for mig. |
|
|
|||
|
|||
|
Yeah, 3 gode. En PowerStream 750W jeg købte blæste en kondensator, så jeg købte en af de zeroDBAs, og jeg har en dejlig rig med meget lidt lyd. Den har gode skinner, er næsten lydløs, og det er modulopbygget.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|