![]() |
|
| |||
| |||
| Als je zoals ik, je weet niet veel over macht supplys. En je niet zeker welke goed zijn of waren om te beginnen met kijken. Nou deze lijst vindt u de beste die je niet wilt kopen. ================================================== ============================= Tier 1 aankan 4Ghz Conroe of 3Ghz AMD samen met Oced Quad Crossfire / SLI met gemak. Reeks Z biedt kwaliteit en ongeëvenaarde macht in haar vermogen bereik en is alleen aan andere Zippy eenheden. Reeks 2 biedt bijna net zo veel macht en stabiliteit als Tier 1 bij Vergelijkbare Wattage niveau met een lagere prijs en een betere beschikbaarheid. Tier T biedt de hoge kwaliteit onderdelen van Tier 2 met iets minder Rail stabiliteit vanwege Topower internals. Tier 3 wordt alleen aanbevolen als prijs verschil is tussen de huidige Tier 3 en Tier 2 of te wijten aan problemen met de beschikbaarheid Tier 1 / 2 PSUs. Reeks 4 is aanbevolen voor het bestand of low power systemen als Tier 3's duurder zijn of niet beschikbaar zijn. Reeks 5 worden niet aanbevolen, maar sommige merken hebben high / medium kwaliteit componenten in Tiers 2 tot en met 4. ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- Tier 1 Merken - De meest krachtige en stabiele componenten op de markt Enermax Galaxy PCP & C TurboCool PCP & C Silencer> 610 Zippy / Emacs SSL Zippy / Emacs GSM Zippy / Emacs PSL Silverstone ZF (Etasis 85/75/56) Seventeam ST> 600 (SSI, V2.91) Silverstone OP / DA> 700w Reeks Z - Minder krachtiger dan Tier 1 Zippy Eenheden ... maar ze zijn nog steeds Zippys Zippy / Emacs HG2 Zippy / Emacs HP2 Reeks 2 Merken - Top Quality componenten met Top Notch stabiliteitsinstrument - voor mensen met Prijs / Beschikbaarheid Problemen met Tier 1 Antec Neo HE AKASA PowerGreen 80 + CoolMax CTG-750W/850W/1KW Cooltek CT Corsair HX Enermax Liberty Enermax Infiniti Verbeteren van de ENB-GH Fortron (FSP) GLN Hiper Type-M> 650W Hiper Type-R> 650W iStarUSA PD2 iStarUSA PD3 OCZ GameXStream OCZ EvoStream PCP & C Silencer <610 Seasonic S12 Seasonic M12 Seasonic Energy Plus SevenTeam ST <600 Silverstone EF Silverstone OP / DA <700w Supermicro / AbleCom Thermaltake Toughpower> 600W Xclio GreatPower Zalman ZM Ultra X3 Ultra-X Pro Tier T - High Quality PSUs Made Met Topower Internals - Minder Rail Stabiliteit Vergeleken met Tier 2 Maar nog altijd beter dan Tier 3 Mushkin Enhanced Tagan U95 Tagan U25 Tagan U15 Tagan U22 OCZ PowerStream Tier 3 Merken - Hoge kwaliteit en stabiliteit, op die van Tier 2 Merken Acbel Polycom Aerocool AMS Mercury AKASA PaxPower AKASA PowerPlus (> 500W modellen) Antec Phantom Antec TruePower III Antec True Power II Antec True Control II Antec Neopower 480W (oud model) Antec Smart Power 2.0 Athena Power Series Space Shuttle Be Quiet Dark Power Pro Channel Well Enermax Maximale Plus Enermax Noistaker II Enermax Noisetaker Enermax Whisper II Enermax CoolerGiant Enhance ENS-G EPower XScale Fortron (FSP) GLC Fortron (FSP) THN Fortron AX Fortron HLN Fortron PFN / PN / PA Seasonic Super Versatile Silverstone F Sparkle FSP Spire LUKAZ RANN V / VI Sunbeam Nuuo Thermaltake Purepower Thermaltake Toughpower <600W Reeks 4 - Niet aanbevelen Met Tier 3 In dezelfde prijs / Wattage Range Asus Atlas BFG Coolermaster Real Power Coolermaster iGreen Delta Enlight E-Power Futurepower Hiper HIPRO Lite-On Masscool MGE XG Mushkin HP NorthQ 4775-500S/BU OCZ Modstream Zeis Kamariki Sintek Thermaltake TR2 TTGI / Superflower Ultra Xfinity/X2 Reeks 5 - Andere dan de eenheden die hierboven voor een van deze merken, NIET AANBEVOLEN Een TOP-Technologie APEX (SUPERCASE / ALLIED) Aspire (Turbo Zaak) ATADC Athena Power ATRIX Broadway Com Corp Cooler Master Coolmax Herten Diablotek Dynapower Verenigde Staten EagleTech FOXCONN I-Star Computer Co Ltd In Win JPAC COMPUTER Net PC Kingwin Inc Linkworld Electronics Logisys Computer MGE MSI NMEDIAPC Norwood Micro / CompUSA NorthQ NZXT Powmax Q-Tec Raidmax Rosewill SFC Shuttle Skyhawk Spire Coolers Micro Star STARTECH TOPOWER TOP Ultra X-Connect Wintech XClio XION YoungYear Zebronics ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- * noot. Deze lijst is niet geschreven door mij, maar door kenny_dope, en is te vinden via de link hieronder. Ook deze lijst kan niet perfect zijn en als er iemand is een ding aan toevoegen voel je vrij om dat te doen. http://forums.firingsquad.com/firing...read.id=111309 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gezien de lijst voor, waarschijnlijk op de link die je hebt gaf me, het is een heel nuttige lijst ook behoorlijk accuraat. Uiteindelijk heb ik ga voor de Silverstone DA750W een paar maanden geleden.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je vergat een is het een xpower 585 is het zeer goede kwaliteit is zeker niet over macht, maar het heeft 2 12V rails
| |||
| |||
| Ik weet het echt niet alles over de xpower PSUs, dus als iemand me vertellen heeft en ik kan toevoegen aan de lijst waar het past. Technisch heb ik niet vergeten om het toe te voegen, omdat ik niet schrijven de lijst maar ik weet wat je bedoelt cheeswheels99. ![]() Als iemand anders weet een goede PSU dat moet worden toegevoegd aan de lijst toe, laat het me weten Ik zal toevoegen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn Aerocool is awesome. Ik zou het niet in fase 4:)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik zal verplaatsen naar Tier 3. Denk je dat dat is de juiste plek voor is. Ik denk dat u niet kunt bewerken eerdere berichten. Ik veronderstel dat een mod of iemand zal hebben om dat voor me. |
|
| |||
| |||
| Ja, 3's goed. Een PowerStream 750W kocht ik blies een condensator, dus kocht ik een van de zeroDBAs, en ik heb een mooi tuig met weinig geluid. Het heeft goede rails, bijna stil, en het is modulair.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Noodzaak stroomvoorziening | thingie2 | Cases & Power Supplies | 10 | 21 feb 2008 06:30 |
| Moet ik een nieuwe Power Supply? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | De 5 januari 2008 22:13 |
| CPU stroomvoorziening. | ukmm | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 Dec 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |