![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis den som meg, vet du ikke mye om makt supplys. Og ikke helt sikker på hvilke som er bra eller skulle begynne å lete. Vel denne listen vil gi deg de beste til de du ikke ønsker å kjøpe. ================================================== ============================= Klasse 1 kan håndtere 4Ghz Conroe eller 3 GHz AMD sammen med Oced Quad Crossfire / SLI med letthet. Klasse Z tilbyr kvalitet og kraft uovertruffen i sin effekten utvalg og andre bare til andre Zippy enheter. Klasse 2 gir nesten like mye kraft og stabilitet som Tier 1 på Sammenlignbare Effekt nivåer med lavere pris og bedre tilgjengelighet. Klasse T tilbyr høykvalitets komponenter i Klasse 2 med noe mindre Rail stabilitet på grunn Topower internals. Klasse 3 anbefales bare hvis prisen forskjell finnes mellom Tier 3 og Klasse 2 eller på grunn av tilgjengelighet med Tier 1 / 2 PSUs. Klasse 4 er anbefalt for lager eller lavt strømforbruk systemer hvis Tier 3 er dyrere eller er ikke tilgjengelige. Klasse 5 anbefales ikke, men noen merker har høy / middels kvalitet komponenter i Klasser 2 til 4. ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- Klasse 1 Brands - Den mest effektive og stabile komponenter på markedet Enermax Galaxy PCP & C TurboCool PCP & C Silencer> 610 Zippy / emacs SSL Zippy / emacs GSM Zippy / emacs PSL Silverstone ZF (Etasis 85/75/56) Seventeam ST> 600 (SSI, V2.91) Silverstone OP / DA> 700w Klasse Z - Mindre sterkere enn Klasse 1 Zippy Høyttalerenheter ... men de er fremdeles Zippys Zippy / emacs HG2 Zippy / emacs HP2 Klasse 2 Brands - Top Quality komponenter med topp hakk Stabilitet - for dem med Pris / Tilgjengelighet problemer med Klasse 1 Antec Neo HE Akasa PowerGreen 80 + CoolMax CTG-750W/850W/1KW Cooltek CT Corsair HX Enermax Liberty Enermax Infiniti Forbedre ENP-GH Fortron (FSP) GLN Hiper Type-M> 650W Hiper Type-R> 650W iStarUSA PD2 iStarUSA PD3 OCZ GameXStream OCZ EvoStream PCP & C Silencer <610 Seasonic S12 Seasonic M12 Seasonic Energy Plus SevenTeam ST <600 Silverstone EF Silverstone OP / DA <700w Supermicro / AbleCom Thermaltake Toughpower> 600W Xclio GreatPower Zalman ZM Ultra X3 Ultra X-Pro Klasse T - Høy kvalitet PSUs laget med Topower Internals - Mindre Rail Stabilitet sammenlignet Klasse 2, men likevel bedre enn Tier 3 Mushkin Enhanced Tagan U95 Tagan U25 Tagan U15 Tagan U22 OCZ PowerStream Klasse 3 Brands - Høy kvalitet og stabilitet, Second Bare å Klasse 2 Brands Acbel Polycom Aerocool AMS Mercury Akasa PaxPower Akasa PowerPlus (> 500W-modeller) Antec Phantom Antec TruePower III Antec True Power II Antec True Control II Antec Neopower 480W (gamle modellen) Antec Smart Power 2.0 Athena Power Space Shuttle Serie Be Quiet Dark Power Pro Channel Well Enermax Maksimal Plus Enermax Noistaker II Enermax Noisetaker Enermax hviske II Enermax CoolerGiant Forbedre ENS-G Epower Xscale Fortron (FSP) GLC Fortron (FSP) THN Fortron AX Fortron HLN Fortron PFN / PN / PA Seasonic Super Allsidig Silverstone F Gnisten FSP Spire Rocketeer V / VI Solstråle Nuuo Thermaltake Purepower Thermaltake Toughpower <600W Klasse 4 - Ikke anbefale Med Tier 3 I samme Pris / Effekt Range Asus Atlas BFG Coolermaster Real Power Coolermaster iGreen Delta Enlight E-Power Futurepower Hiper HIPRO Lite-On Masscool MGE XG Mushkin HP NorthQ 4775-500S/BU OCZ Modstream Ljå Kamariki Sintek Thermaltake TR2 TTGI / Superflower Ultra Xfinity/X2 Klasse 5 - Annet enn enhetene nevnt ovenfor for noen av disse merkene, Ikke anbefalt A-TOP Technology APEX permanentnål (SUPERCASE / allierte) Aspire (Turbo Case) ATADC Athena Power ATRIX Broadway Com AS Cooler Master Coolmax Deer Diablotek Dynapower USA EagleTech FOXCONN I-Star Computer Co Ltd I Win JPAC COMPUTER Bare PC Kingwin Inc. Linkworld Electronics Logisys Computer MGE MSI NMEDIAPC Norwood Micro / CompUSA NorthQ NZXT Powmax Q-Tec Raidmax Rosewill SFC Shuttle Skyhawk Spire Coolers Star Micro STARTECH TOPOWER TOP Ultra X-Connect Wintech XClio XION YoungYear Zebronics ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- x ----- * notat. Denne listen ble ikke skrevet av meg, men av kenny_dope, og kan finnes via linken nedenfor. Også denne listen kan ikke være perfekte og hvis noen har noen ting å legge gjerne gjøre det. http://forums.firingsquad.com/firing...read.id=111309 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sett før, sannsynligvis på linken du ga meg, det er en veldig nyttig liste også, ganske nøyaktig. Jeg endte opp med å gå for Silverstone DA750W for noen måneder siden.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du glemte en det er en xpower 585 er det veldig god kvalitet ikke shure om makt, men det har 2 12V rails
| |||
| |||
| Jeg vet ikke noe om xpower PSUs, så hvis noen gjør fortelle meg og jeg kan legge den til i listen hvor det passer. Teknisk jeg ikke glemme å legge den siden jeg ikke skrive, men jeg vet hva du mener cheeswheels99. ![]() Hvis noen andre vet om en god PSU som bør legges til i listen igjen la meg vet at jeg vil legge den til. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min Aerocool er kjempebra. Jeg vil ikke sette den i Klasse 4:)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil flytte den til Klasse 3. Du tror det er det rette stedet for den. Jeg antar du ikke kan redigere tidligere innlegg. Jeg antar at en mod eller noen får det for meg. |
|
| |||
| |||
| Ja, 3 er bra. En PowerStream 750W jeg kjøpte blåste en kondensatoren, så jeg kjøpte en av zeroDBAs, og jeg har en fin rigg med svært lite lyd. Den har god skinner, er nesten lydløs, og den er modulær.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er 115 og 320 Behind strømforsyningen? | boywash12 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Trenger strømforsyning | thingie2 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 21 februar 2008 06:30 |
| Trenger jeg en ny strømforsyning? | JiggyFly | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 desember 2007 07:25 |
| Strømforsyningsenhet Q | grahamgb | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 5 desember 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |