mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Vand Køling og eksisterende fans tech spørgsmål.

Reply

Thread Tools
Old 30. maj 2009, 04:36
Ny Medlem Gruppen

Default Vand Køling og eksisterende fans tech spørgsmål.

Jeg er ikke meget en meget teknisk dygtige fyr men jeg vis formået at bygge en pc korrekt lol. anyways jeg har et spørgsmål om flydende afkøling og hvad der skal ske med eksisterende fans på min Desktop Casing.

Min nuværende sag har ton fans og er meget høj

det er: Sunbeam Transformator IC-TR-B
kan du finde anmeldelser af det online. Det lyder som et slag dryer næsten og selv om jeg ikke mente lyd, dette tvinger mig til at skrue op talerne for ting, og jeg vil gerne have en lydløs alternativ, som bragte mig til at tænke på at købe en vand-køler.

Jeg tænkte på når jeg har installeret den nye fan, er det okay for mig at slå alle de fans på husets eller blot hovedparten af det? Jeg er ikke helt sikker på hvordan luft cirkulerer inden for det osv.

Jeg ved, at der er en GPU fan direkte blæser luft på mit grafikkort og toppen udluftningsanordning hvilket bringer den varme luft op i gætte.

men jeg vil gerne slå disse fans off, hvis det er muligt uden at risikere opvarmning problemer.

Tak for de læse og håber, at jeg kan få hjælp:)
Old 30. maj 2009, 04:43
Donor-Gruppen

Du må ikke slå GPU fan off.

Hvis det kommer med en det behov det. Nogle ikke, men så de ikke kommer med en klar attatched.

Hvis du vælger at watercool CPU, kan du kun har 1 tilfælde fan blæseren på GPU og blæseren på PSU.

Sagen fan på mellemlang / lav indstilling.

Du kan også WC GPU'en at slippe af med en mere fan, men i virkeligheden bør du altid have mindst ét tilfælde fan.

Og husk at hvis du watercool, har du stadig brug for fans på radiatoren, så den ikke fjerne behovet for fans.

Formålet med WCing, generelt er for bedre køling, ikke for larmende afkøling.
Old 30. maj 2009, 14:34
Medlem Gruppen

Før du forsøger watercooling, har du tænkt på at få en fan controller? Det ganske enkelt giver dig mulighed for at sænke den spænding, der leveres til de fans, hvilket vil mindske støjen betydeligt. Det giver dig også mulighed for at opretholde en god balance mellem køling og støj.

Jeg bruger mit til quieten mit system ned, som din, dens støjende! Men jeg slå fans back up, når du kører spil osv.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vand Køling tomthedrummer1992 General Hardware Chat 1 4. maj 2008 03:24
Fans over vand?! dmdougie General Hardware Chat 5 18 oktober 2007 01:51
How Do U Do Vand Køling xactly General Hardware Chat 3 7 august 2007 04:57
Vand Køling c master General Hardware Chat 13 25 juli 2007 15:31
Vand Køling? Emrys88 General Hardware Chat 3 25th Apr 2007 21:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.