![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
En ole kovin hyvin tech taju kaveri mutta olen jotenkin onnistunut rakentamaan PC oikein lol. anyways minulla on kysymys, joka Nestejäähdytys ja mitä tehdä nykyisten fanien minun Desktop Kotelointi.
Nykyinen tapaus on ton tuulettimien ja on erittäin kovaa se on: Sunbeam Transformer IC-TR-B löydät arvosteluja sitä verkossa. se kuulostaa isku dryer lähes ja vaikka en mielessä terve, tämä pakottaa minut sitten vain puhujia kamaa ja haluaisin hiljaisen vaihtoehto, joka vei minut ajattelemaan ostaa veden jäähdytin. Ihmettelin, kun olen asentanut uuden tuulettimen, se on okei minulle sammuttaa kaikki fanit on kotelo tai enemmistö sen? En ole aivan varma, miten ilma liikkuu se jne. Tiedän, että tämä on GPU tuuletin suoraan puhaltaa ilmaa onto minun grafiikkakortin ja alkuun ilmareiät joka tuo kuuman ilman enintään luulisin. mutta haluaisin, että näistä fanit pois jos mahdollista vaarantamatta lämmitys ongelmia. kiitos luetut ja toivon voin saada apua:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Älä käännä GPU tuuletin pois.
Jos se tulee yksi sen tarpeet se. Jotkut eivät, mutta sitten he eivät tule yhdellä valmis attatched. Jos päätät watercool suoritin, voit vain 1 tapauksessa tuuletin puhallin on GPU ja tuulettimen annetun PSU. Tapaus tuuletin keskipitkään / alhainen asetus. Voisitte myös WC ja GPU päästä eroon yksi fani, mutta oikeastaan pitäisi aina olla vähintään yksi tapaus tuuletin. Ja muistakaa, että jos watercool, tarvitset silti fanit on säteilijän, joten se ei poista tarvetta faneja. Tarkoituksena WCing yleensä on parantunut jäähdytys, ei hiljaisempi jäähdytys.
|
|
|||
|
|||
|
Ennen kuin yritys watercooling, oletko ajatellut saada tuuletin ohjain? Se yksinkertaisesti voit laskea jännite toimitetaan fanit, mikä alentaa melua huomattavasti. Sen avulla voidaan myös ylläpitää hyvää tasapaino jäähdytyksen ja melu.
Käytän kaivoksesta hiljentyä minun järjestelmä alas, kuten sinun, sen meluisassa! Mutta i puolestaan faneille takaisin, kun käynnissä pelit jne. |