mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Water Cooling en bestaande fans tech vraag.

Reply

Thread Tools
Old 30 mei 2009, 04:36
Nieuw Lid Fractie

Default Water Cooling en bestaande fans tech vraag.

Ik ben niet erg een zeer tech snuggere kerel maar ik enigszins weten te bouwen van een pc naar behoren lol. Anyways ik heb een vraag over vloeibare koeling en wat te doen met de bestaande fans op mijn bureaublad Mantelbuizen.

Mijn huidige zaak heeft ton fans en is extreem luid

Het is het: Sunbeam Transformer IC-TR-B
vindt u beoordelingen van online. het klinkt als een klap bijna droger en hoewel ik het niet erg goed, dit dwingt me tot het vinden van de sprekers voor spul en ik wil graag een stille alternatief, dat bracht me aan het denken van de aanschaf van een waterkoeler.

Ik vroeg me af nadat ik de installatie van de nieuwe ventilator, is het goed voor me uit te schakelen alle fans op de behuizing of gewoon meerderheid van het? Ik weet niet zeker hoe de lucht circuleert binnen het enz.

Ik weet dat er een GPU ventilator blaast lucht direct op mijn grafische kaart en de top ontluchtingsinrichting waardoor de warme lucht omhoog denk ik.

maar ik zou graag weer deze ventilatoren uitgeschakeld indien mogelijk zonder gevaar voor verwarming problemen.

Dank u voor het lezen en hoop dat ik kan krijgen wat hulp:)
Old 30 mei 2009, 04:43
Donor Groep

Niet beurt de GPU fan uitgeschakeld.

Als het gaat met een zij behoeften het. Sommige niet, maar ze komen niet met een klaar attatched.

Als u ervoor kiest om watercool de CPU, je kan gewoon 1 geval fan de fan op de GPU en de ventilator op de PSU.

De case fan op het midden / laag-instelling.

U kunt ook het toilet de GPU af te raken van een ventilator, maar echt je moet altijd ten minste een geval fan.

En vergeet niet dat als je watercool, je moet nog de fans op de radiator, zodat het niet elimineren de noodzaak voor de fans.

Het doel van WCing, in het algemeen, is voor een betere koeling, niet voor stillere koeling.
Old 30 mei 2009, 14:34
Lid Fractie

Voordat u probeert Watercooling, heb je nagedacht over je een fan-controller? Het gewoon lager kun je de spanning die naar de fans, waardoor het geluid sterk. Ook kunt u het onderhouden van een goede balans tussen koeling en geluid.

Ik gebruik mijn tot bedaren mijn systeem, zoals de uwe, zijn een drukke! Maar ik draai de fans een back-up van het draaien van games enz.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Water Cooling tomthedrummer1992 Algemeen Hardware Chat 1 De 4 mei 2008 03:24
Fans over water? dmdougie Algemeen Hardware Chat 5 18 okt 2007 01:51
How Do U Do Water Cooling xactly Algemeen Hardware Chat 3 De 7 augustus 2007 04:57
Water Cooling c kapitein Algemeen Hardware Chat 13 25 jul 2007 15:31
Water Cooling? Emrys88 Algemeen Hardware Chat 3 25 apr 2007 21:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.