![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke så veldig teknisk kunnskapsrike fyr, men jeg klart å bygge en PC riktig lol. anyways Jeg har et spørsmål om flytende kjøling og hva som skal gjøres med eksisterende fans på skrivebordet Blekkhus. Min aktuelle saken har massevis av fans og er ekstremt høyt det er: solstråle Transformator IC-TR-B finner du vurderinger av det på nettet. Det høres ut som et slag dryer nærmest og selv om jeg ikke tankene lyd, dette tvinger meg til å skru opp høyttalere på ting, og jeg ønsker en stille alternativ, som brakte meg til å tenke på å kjøpe en vann kjøligere. Jeg lurte på når jeg installerer den nye fan, er det ok for meg å slå av alle viftene på casing eller bare flertallet av det? Jeg er ikke helt sikker på hvordan luften sirkulerer innenfor det osv. Jeg vet det er en GPU vifte direkte blåse luft inn i min grafikkort og toppen lufthull som bringer varm luft opp i guess. men jeg vil slå disse tilhenger av hvis mulig uten å risikere oppvarming problemer. Takk for lese og håper jeg kan få litt hjelp:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke slå GPU fan av. Hvis det følger med en den behov det. Noen ikke, men da de ikke kommet med en klar attatched. Hvis du velger å watercool CPU, kan du bare har 1 case fan ventilatoren på GPU og vifte på PSU. Saken fan på medium / lav innstilling. Du kan også WC i GPU å kvitte seg med en vifte, men egentlig bør du alltid ha minst ett tilfelle fan. Og husk at hvis du watercool du trenger vifter på radiator, så den ikke eliminere behovet for vifter. Formålet med WCing, generelt er forbedret kjøling, ikke for roligere kjøling.
|
| |||
| |||
| Før du prøver Vannkjøling, har du tenkt å bli en fan-kontrolleren? Det bare gjør at du kan senke spenningen blir levert til fansen, og dermed redusere støy sterkt. Du kan også opprettholde en god balanse mellom kjøling og støy. Jeg bruker mine til å roe meg systemet, som din, sin støyende! Men jeg slår fansen tilbake opp ved kjøring av spill osv. |