mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Hvad tilfælde bør jeg få?

Reply

Thread Tools
Old 5. april 2008, 13:27
Donor-Gruppen

Tja, når jeg får min nye computer, jeg er også på udkig efter en sag for det. Jeg ville få et Antec 900 tilfælde, men jeg er usikker, som at gå til nu. mit budget for sagen er sandsynligvis på omkring £ 70 (om, hvor meget de Antec er)

Hvis du har brug for at vide, hvilke ting jeg får for min pc vil jeg post, jeg bare ikke synes, at det var nødvendigt.

Jeg søger efter COLLING effektivitet og ser.

Tak til alle der stillinger.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6. april 2008, 15:05
Donor-Gruppen

Ser ned http://www.xoxide.com/lianli.html og afgør, om der er et kig du vil. Jeg har bygget i nogle af dem og billig en, PC-60, som altid slog mig lige så stor værdi og kvalitet kombineres. Tilbehør alre meste udskiftelige.

Hvis ingen af dem passer så sige hvorfor, og vi kan få et bedre indtryk af, hvad du forventer.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 7. april 2008, 09:12
Donor-Gruppen

Jeg ved ikke rearly gerne udseendet af nogen af dem: (
Old 7. april 2008, 09:21
Donor-Gruppen

Men jeg har nu set på Lian Li hjemmeside, og gerne udseendet af PC-P60, og PC-P80. Jeg vil have et kig på priserne på dem nu, og vil redigere denne post hvis jeg finder de priser hurtigt nok, for ellers vil jeg gøre en anden stilling.

EDIT: Ser ud som PC-P60 er omkring £ 150, og PC-P80 er omkring £ 230, så PC-P80 er afgjort for meget, men jeg kunne streatch til PC-P60, Hvis jeg får nogle billigere ting til resten af computeren.
Old 7. april 2008, 09:29
Donor-Gruppen

Lav din egen? hows perspex lyd
Old 7. april 2008, 09:41
Donor-Gruppen

Jeg formoder, jeg kunne tænke på at gøre mit eget, har du indgivet en selv? og hvilke materialer skal jeg bruge, hvis jeg gør mit eget? Jeg er ikke sikker på om perspex, kan muligvis gøre en aluminium en, men jeg ville ikke synes, jeg kan gøre en i en form og appreance Jeg vil gerne.
Old 7. april 2008, 09:47
Donor-Gruppen

godt tage en uge-måned til at gøre nogle skitser, tegninger og kram tænke i temaer, hvis du vil, im vil gøre en perspex sag, men jeg ved, venner, der har gjort tilfælde for der skiver gerne mikrobølger, TV's, akvarier, gamle radioer, fra ideer af nettoprisen bare nødt til at bruge din imaganation.
Old 7. april 2008, 10:37
Donor-Gruppen

Jeg har haft en lille tænke på at gøre mit eget tilfælde, og jeg tror, jeg har decied det ville blot tage måde for lange, og det ville være svært, og det ville ikke være så meget billigere end at købe en sag. Så tilbage til enhver surgestions om, hvad hvis jeg skulle købe.
Old 7. april 2008, 11:28
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
EDIT: Ser ud som PC-P60 er omkring £ 150, og PC-P80 er omkring £ 230, så PC-P80 er afgjort for meget, men jeg kunne streatch til PC-P60, Hvis jeg får nogle billigere ting til resten af computeren.

Jeg kan se nye Lian Li PC-7 på £ 70 inc og PC-P60 på £ 90 inc bare have et hurtigt kig. Dave, har jeg lov til at sende links i UK brugerdefinerede computer dele butikker i offentlige tråde?
Old 7. april 2008, 12:21
Donor-Gruppen

Jeg tror, du har lov til at sende dem, for hvis din ikke registreret, det bare kommer op med en besked om at sige "register for at se links" eller noget i den retning.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.