![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin, kun saan uuden tietokoneen, olen myös etsivät tapauksessa sitä. Aioin saada Antec 900 tapauksessa, mutta olen epävarma mikä mennä nyt. minun talousarvion kyseessä on todennäköisesti noin £ 70 (noin kuinka paljon Antec on)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Katso alas http://www.xoxide.com/lianli.html ja päättää, onko olemassa tarkastella haluat. Olen rakennettu joitakin niistä, ja halvalla yksi PC-60, aina iski minulle yhtä suuri arvo ja laatu yhdistää. Lisävarusteita alre enimmäkseen keskenään.
| |||
| |||
| En rearly kuten ulkoasun jokin näistä: ( |
|
| |||
| |||
| Mutta minulla on nyt käsitellyt Lian Li verkkosivuilla, ja kuten ulkoasun PC-P60, ja PC-P80. Minun on tarkastella hintojen ne nyt, ja se muokkaa tätä postitse jos löydän hinnat pian tarpeeksi, muuten aion tehdä toiseen virkaan. EDIT: Näyttää siltä, että PC-P60 on noin 150 puntaa, ja PC-P80 on noin £ 230, joten PC-P80 on ehdottomasti liikaa, mutta olen ehkä streatch, että PC-P60, Jos saan halvempaa tavaraa muun tietokoneeseen. |
|
| |||
| |||
| Tee oma? hows Perspex ääni |
|
| |||
| |||
| Oletan, voisin ajatella tehdä oma, olet tehnyt yhden itse? ja mitä materiaalia pitäisi käyttää, jos teen oman? En ole varma siitä, Perspex, voisi tehdä alumiini yksi, mutta en usko voivani tehdä yksi muodoltaan ja appreance haluaisin. |
|
| |||
| |||
| hyvin kestää viikon-kuukauden tehdä joitakin luonnoksia piirustusten ja tavaraa ajatella teemat, jos haluat, im aikoo tehdä Perspex tapauksessa mutta en tiedä, ystäviä, jotka ovat tehneet tapauksissa siellä kpl kuten mikroaaltoja, tv: n, akvaariot, vanhoja radioita, alkaen ajatuksia verkossa juuri käyttämään imaganation. |
|
| |||
| |||
| Olen ollut vähän sitä mieltä siitä, että minun tapauksessani, ja mielestäni olen decied se vain tapa pitkään, ja on vaikea, eikä se olisi niin paljon halvempaa kuin ostaa tapauksessa. Joten takaisin mille tahansa surgestions mitä tapauksessa minun pitäisi ostaa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Näen uuden Lian Li PC-7 at £ 70 inc ja PC-P60 on £ 90 inc vain ottaa vilkaista. Dave, olen voi lähettää linkit UK räätälöity tietokoneen osien kaupoissa julkisen kierteet? |
|
| |||
| |||
| Mielestäni saa viedä, koska jos niitä ei ole rekisteröity, se vain tulee laatia viestin sanonta "rekisteristä ks. linkit" tai jotain sellaista. |