mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Wat het geval zou ik krijgen?

Reply

Thread Tools
Old 5 apr 2008, 13:27
Donor Groep

Default Wat het geval zou ik krijgen?

Nou als ik mijn nieuwe computer, ik ben ook op zoek naar een zaak voor. Ik ging om een Antec 900, maar ben niet zeker, die gaan voor nu. mijn budget voor het geval is waarschijnlijk rond de £ 70 (ongeveer hoeveel de Antec is)

Als u wilt weten welke spullen ik krijg voor mijn PC zal ik na, ik vind het niet nodig was.

Ik ben op zoek naar Colling efficiëntie en kijkt.

Dank aan iedereen die posten.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 apr 2008, 15:05
Donor Groep

Naar beneden kijken http://www.xoxide.com/lianli.html en beslist of er een kijkje u wilt. Ik heb gebouwd in een aantal van hen en de een goedkope, PC-60, altijd mij grote waarde en kwaliteit gecombineerd. De accessoires alre grotendeels uitwisselbaar.

Als geen van die kleur dan zeggen waarom en kunnen we een beter idee van wat je hopen.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 7 apr 2008, 09:12
Donor Groep

i don't rearly als de look van een van deze: (
Old 7 apr 2008, 09:21
Donor Groep

Maar ik heb nu gekeken naar de Lian Li-website, en net als het uiterlijk van de PC-P60 en de PC-P80. Ik zal eens kijken naar de prijzen van hen nu, en zal u dit bericht als ik de prijzen snel genoeg is, anders zal ik een andere functie.

EDIT: Het lijkt erop dat de PC-P60 is ongeveer £ 150, en de PC-P80 is ongeveer £ 230, dus de PC-P80 is zeker te veel, maar ik zou kunnen streatch met de PC-P60, Als ik sommige goedkoper spul voor de rest van de computer.
Old 7 apr 2008, 09:29
Donor Groep

Maak je eigen? hows perspex geluid
Old 7 apr 2008, 09:41
Donor Groep

Ik veronderstel dat ik kon denken over het maken van mijn eigen, heb je een zelf gemaakt? en welk materiaal moet ik gebruiken als ik mijn eigen? Ik ben niet zeker van perspex, kunnen mogelijk maken een aluminium een, maar ik wil niet dat ik kon doen in een vorm en appreance ik wil.
Old 7 apr 2008, 09:47
Donor Groep

ook een week-maand te doen wat schetsen en tekeningen dingen denken in thema's als je wilt, im going to make een perspex geval is, maar ik weet dat vrienden die hebben gemaakt dat er gevallen st zoals magnetrons, tv's, aquaria, oude radio's, uit ideeën van de netto-net gebruik te maken van uw imaganation.
Old 7 apr 2008, 10:37
Donor Groep

Ik heb een beetje denken aan het maken van mijn eigen zaak, en ik denk dat ik heb decied het zou gewoon te lang en is moeilijk, en zou niet zo zijn dat veel goedkoper dan het kopen van een zaak. Dus terug naar een surgestions over wat ik moet kopen.
Old 7 apr 2008, 11:28
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
EDIT: Het lijkt erop dat de PC-P60 is ongeveer £ 150, en de PC-P80 is ongeveer £ 230, dus de PC-P80 is zeker te veel, maar ik zou kunnen streatch met de PC-P60, Als ik sommige goedkoper spul voor de rest van de computer.

Ik zie nieuwe Lian Li PC-7 £ 70 incl. BTW en de PC-P60 £ 90 incl. BTW, maar met een snelle blik. Dave, mag ik links in het Verenigd Koninkrijk aangepaste computer onderdelen winkels in publieke discussies?
Old 7 apr 2008, 12:21
Donor Groep

Ik denk dat je mag ze, want als je niet geregistreerd, alleen komt met een boodschap te zeggen "registreren om te zien links" of zoiets.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
2 PSU in een geval? pete21 Cases & Power Supplies 11 4 Aug 2008 10:14
Nieuw geval Cew27 Cases & Power Supplies 5 27 apr 2008 14:27
Beste geval!?!? gaza14 Cases & Power Supplies 12 De 5 april 2008 09:24
Het beste geval voor mij Homoseksualist Cases & Power Supplies 5 6 dec 2007 02:24
Op zoek naar een zaak Vlad Cases & Power Supplies 9 4 Dec 2007 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.