![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou als ik mijn nieuwe computer, ik ben ook op zoek naar een zaak voor. Ik ging om een Antec 900, maar ben niet zeker, die gaan voor nu. mijn budget voor het geval is waarschijnlijk rond de £ 70 (ongeveer hoeveel de Antec is)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Naar beneden kijken http://www.xoxide.com/lianli.html en beslist of er een kijkje u wilt. Ik heb gebouwd in een aantal van hen en de een goedkope, PC-60, altijd mij grote waarde en kwaliteit gecombineerd. De accessoires alre grotendeels uitwisselbaar.
| |||
| |||
| i don't rearly als de look van een van deze: ( |
|
| |||
| |||
| Maar ik heb nu gekeken naar de Lian Li-website, en net als het uiterlijk van de PC-P60 en de PC-P80. Ik zal eens kijken naar de prijzen van hen nu, en zal u dit bericht als ik de prijzen snel genoeg is, anders zal ik een andere functie. EDIT: Het lijkt erop dat de PC-P60 is ongeveer £ 150, en de PC-P80 is ongeveer £ 230, dus de PC-P80 is zeker te veel, maar ik zou kunnen streatch met de PC-P60, Als ik sommige goedkoper spul voor de rest van de computer. |
|
| |||
| |||
| Maak je eigen? hows perspex geluid |
|
| |||
| |||
| Ik veronderstel dat ik kon denken over het maken van mijn eigen, heb je een zelf gemaakt? en welk materiaal moet ik gebruiken als ik mijn eigen? Ik ben niet zeker van perspex, kunnen mogelijk maken een aluminium een, maar ik wil niet dat ik kon doen in een vorm en appreance ik wil. |
|
| |||
| |||
| ook een week-maand te doen wat schetsen en tekeningen dingen denken in thema's als je wilt, im going to make een perspex geval is, maar ik weet dat vrienden die hebben gemaakt dat er gevallen st zoals magnetrons, tv's, aquaria, oude radio's, uit ideeën van de netto-net gebruik te maken van uw imaganation. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een beetje denken aan het maken van mijn eigen zaak, en ik denk dat ik heb decied het zou gewoon te lang en is moeilijk, en zou niet zo zijn dat veel goedkoper dan het kopen van een zaak. Dus terug naar een surgestions over wat ik moet kopen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik zie nieuwe Lian Li PC-7 £ 70 incl. BTW en de PC-P60 £ 90 incl. BTW, maar met een snelle blik. Dave, mag ik links in het Verenigd Koninkrijk aangepaste computer onderdelen winkels in publieke discussies? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je mag ze, want als je niet geregistreerd, alleen komt met een boodschap te zeggen "registreren om te zien links" of zoiets. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2 PSU in een geval? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 Aug 2008 10:14 |
| Nieuw geval | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 apr 2008 14:27 |
| Beste geval!?!? | gaza14 | Cases & Power Supplies | 12 | De 5 april 2008 09:24 |
| Het beste geval voor mij | Homoseksualist | Cases & Power Supplies | 5 | 6 dec 2007 02:24 |
| Op zoek naar een zaak | Vlad | Cases & Power Supplies | 9 | 4 Dec 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |