![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel når jeg får min nye datamaskin, Jeg er også ute etter en sak for det. Jeg skulle få et Antec 900 tilfelle, men er usikker på hvor du går for nå. budsjettet for saken er trolig rundt £ 70 (om hvor mye Antec er)
Hvis du trenger å vite hva ting jeg får for min PC vil jeg legge ut, jeg bare ikke tro det var nødvendig. Jeg leter etter colling effektivitet og utseende. Takk til alle som poster. Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ned http://www.xoxide.com/lianli.html og avgjøre om det er en titt du vil. Jeg har bygd i noen av dem og billig en, PC-60, som alltid slo meg så stor verdi og kvalitet kombinert. Tilbehør alre meste utskiftbare.
| |||
| |||
| Jeg har ikke rearly liker utseendet på noen av dem: ( |
|
| |||
| |||
| Men jeg har nå sett på Lian Li nettsted, og liker utseendet på PC-P60, og PC-P80. Jeg skal ta en titt på prisene på dem nå, og vil redigere dette innlegget om jeg finner prisene raskt nok, ellers vil jeg gjøre en annen post. EDIT: Ser ut som PC-P60 er ca £ 150, og PC-P80 er ca £ 230, så PC-P80 er definitivt for mye, men jeg kunne streatch til PC-P60, Hvis jeg får noen billigere ting for resten av datamaskinen. |
|
| |||
| |||
| Lag din egen? hows perspex lyd |
|
| |||
| |||
| Jeg antar at jeg kunne tenke på å gjøre min egen, har du gjort en selv? og hvilket materiale skal jeg bruke hvis jeg gjør mine egne? Jeg er ikke sikker på om perspex, muligens foreta en aluminium en, men jeg ville ikke at jeg kunne gjøre en i en form og appreance jeg gjerne. |
|
| |||
| |||
| vel ta en uke måned til å gjøre noen skisser tegninger og sånt tenke på temaer hvis du vil, im skal foreta en perspex tilfelle, men jeg vet at venner som har gjort sakene for det stk som mikroovn, tv's, fish tanks, gamle radioer, fra ideer av netto akkurat til å bruke ditt imaganation. |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt en liten tenke på å gjøre min egen sak, og jeg tror jeg har decied ville det bare å ta veien til lenge, og det ville være vanskelig, og det ville ikke være så mye billigere enn å kjøpe en sak. Så tilbake til noen surgestions på hva tilfelle jeg skulle kjøpe. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kan se nye Lian Li PC-7 fra £ 70 inc og PC-P60 fra £ 90 inc, bare å ha et raskt overblikk. Dave, jeg legge inn lenker i UK tilpassede datamaskinen deler butikker i offentlige tråder? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du har lov til å poste dem, for hvis ikke er registrert, det bare kommer opp med en melding som sier "registrer deg for å se koblinger" eller noe sånt. |