![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tja när jag får min nya dator, jag är också ute efter ett fall för det. Jag hade tänkt att få ett Antec 900 fall, men jag är osäker på vilken man kan vända sig för nu. min budget för fallet är förmodligen runt £ 70 (ungefär hur mycket Antec är)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Titta ner http://www.xoxide.com/lianli.html och avgöra om det finns en titt om du vill. Jag har byggts i några av dem och billig en, PC-60, som alltid slagit mig lika stort värde och kvalitet i kombination. De tillbehör alre oftast utbytbara.
|
|||
|
|||
|
Jag förstår inte bittida gillar utseendet på några av dem: (
|
|
|
|||
|
|||
|
Men jag har nu tittat på Lian Li webbplats och gillar utseendet på PC-P60, och PC-P80. Jag kommer att ta en titt på priserna på dem nu, och kommer att redigera det här inlägget om jag hittar priserna snart, annars kommer jag att göra en annan tjänst.
EDIT: Ser ut som att PC-P60 är ca £ 150 och PC-P80 är ca £ 230, så att PC-P80 är definitivt för mycket, men jag skulle kunna streatch till PC-P60, Om jag får några billigare grejer för resten av datorn. |
|
|
|||
|
|||
|
Gör din egen? hows perspex ljud
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag antar att jag kunde tänka på att göra mitt eget, har du gjort en själv? och vilka material bör jag använda om jag gör min egen? Jag är inte säker på om perspex, möjligen skulle kunna göra en aluminium-en, men jag skulle inte tror att jag skulle kunna göra en i en form och appreance jag skulle vilja.
|
|
|
|||
|
|||
|
väl ta en vecka-månad att göra några skisser ritningar och sånt tänka i teman om man så vill, im ska göra en perspex fall men jag vet vänner som har gjort mål för det st likadana mikrovågor, TV, fisk tankar, gamla radioapparater, från idéer av nätet bara fick använda din imaganation.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag har haft lite tycker om att göra mitt eget fall, och jag tror att jag har decied det skulle ta så lång, och skulle vara svårt, och skulle inte vara så mycket billigare än att köpa ett fall. Så tillbaka till en surgestions på vad jag ska köpa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag kan se nya Lian Li PC-7 på £ 70 inklusive moms och PC-P60 på £ 90 inklusive moms, bara med en snabb titt. Dave, jag får skicka länkar till brittiska anpassad dator delar butiker i offentliga trådar? |
|
|
|||
|
|||
|
Jag tror du får lägga upp dem, för om du inte registrerat, det bara kommer upp med ett meddelande som säger "register för att se länkar" eller nåt sånt.
|