mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Hvad jeg skal woeful af .....:(

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2008, 11:39
Medlem Gruppen

Default Hvad jeg skal woeful af .....:(

Jeg bygger min egen computer for første gang. Jeg tænkte på var der visse mærker jeg har brug for at holde sig væk fra ... og hvilke mærker er de bedste standarder for ekspertise. Hvad ville du anbefale. Tak!
Old 22 juni 2008, 13:26
Donor-Gruppen

Du befinder dig i USA, så holde sig væk fra NewEgg's "Rosewill" stuff, i det mindste så vidt primærenheder. De er de "vestlige Familie" af dele .. ofte lav kvalitet generika.

Virkelig, det er ikke så meget mærke, da det er den del. Og hvis det er det mærke, er det mere "dette en virkelig god!" end "den ene er virkelig dårlig!".
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 juni 2008, 15:42
Donor-Gruppen

nogle mærker er bedre end andre på visse dele. ingen mærke er "dårlige" virkelig. sin lige, hvad de er gode til og hvad de er dårlige på dette spørgsmål. og selv da, et brand kan have en perfekt del, såsom et bundkort, men har en anden model, ned ret sux. det tager forskning.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 22 juni 2008, 15:49
Donor-Gruppen

Ost pudderkvast er rigtigt, tror jeg, der ikke er nogen enkelt mærke, der vil levere 100% tilfredshed i alle aspekter af hardware.
Old 22 juni 2008, 15:58
Donor-Gruppen

nu, hvis din taler Airsoft, Systema er den vej at gå: D men Thats HELHED forskellige spil her ...
Old 24 juni 2008, 15:05
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tboo View Post
Jeg bygger min egen computer for første gang. Jeg tænkte på var der visse mærker jeg har brug for at holde sig væk fra ... og hvilke mærker er de bedste standarder for ekspertise. Hvad ville du anbefale. Tak!
Nogle mærker har dårligt konstrueret drivere. Jeg har haft problemer med at installere drivere til Canon scannere, og selv HP ikke synes at forstå, hvordan man får nogle af deres printere til at arbejde med Vista, selv om svaret er derude på nettet!

Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.