vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Mitä minun on oltava surkea ja .....:(

Reply

Thread Tools
Old 22 kesäkuu 2008, 11:39
Jäsen

Default Mitä minun on oltava surkea ja .....:(

Olen rakennuksen oman tietokoneen ensimmäistä kertaa. Mietin olivat olemassa tiettyjä tuotemerkkejä Minun täytyy pysyä poissa ... ja mitä tuotemerkkejä ovat paras standardit huippuosaamista. Mitä te suosittelette. Kiitos!
Old 22 kesäkuu 2008, 13:26
Rahoittajien ryhmän

Olet USA: ssa, joten pysy poissa NewEgg n "Rosewill" tavaraa, ainakin niin pitkälle kuin PSUs. Ne ovat "Länsi Family" osia .. usein huonolaatuisia rinnakkaislääkkeisiin.

Oikeasti, se ei ole niin paljon tuotemerkin, koska se on osa. Ja jos se on tuotemerkki, se on enemmän "tämä on todella hyvä!" kuin "tämä on todella huono!".
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 kesäkuu 2008, 15:42
Rahoittajien ryhmän

tietyt tuotemerkit ovat parempia kuin toiset tiettyjä osia. ei tuotemerkki on "huono" todellakin. sen, mitä he ovat hyviä ja mitä he ovat huonoja, että asiat. ja silloinkin, merkki voi olla täydellinen osa, kuten emolevyn, mutta on toinen malli, joka annetaan oikeus sux. se tekee tutkimusta.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 22 kesäkuu 2008, 15:49
Rahoittajien ryhmän

Juusto lehtitaikina on oikeassa, mielestäni ei ole yhden tuotemerkin, joka antaa 100% tyytyväisyys kaikkiin laitteisto.
Old 22 kesäkuu 2008, 15:58
Rahoittajien ryhmän

nyt jos puhut Airsoft, Systema on tie: D mutta Että KOKOVEREN eri peliä täällä ...
Old 24 kesäkuu 2008, 15:05
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by tboo View Post
Olen rakennuksen oman tietokoneen ensimmäistä kertaa. Mietin olivat olemassa tiettyjä tuotemerkkejä Minun täytyy pysyä poissa ... ja mitä tuotemerkkejä ovat paras standardit huippuosaamista. Mitä te suosittelette. Kiitos!
Jotkut merkit ovat huonosti suunniteltuja ohjaimia. Minulla on ollut ongelmia asennettaessa kuljettajien Canon skannereita ja jopa HP eivät näytä ymmärtävän, miten saada osa niiden tulostimet toimimaan Vistassa, vaikka vastaus on siellä Webissä!

Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.