mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Wat ik moet kommervol van .....:(

Reply

Thread Tools
Old 22 jun 2008, 11:39
Lid Fractie

Default Wat ik moet kommervol van .....:(

Ik bouw mijn eigen computer voor de eerste keer. Ik vroeg me af zijn er bepaalde merken Ik moet wegblijven uit ... en wat merken de beste normen van excellentie. Wat zou u aanbevelen. Bedankt!
Old 22 jun 2008, 13:26
Donor Groep

Je bent in de VS, dus blijf uit de buurt van NewEgg's "Rosewill" stuff, althans wat PSUs. Ze zijn de "Western Family" van delen .. vaak lage kwaliteit van generieke geneesmiddelen.

Echt, het is niet zozeer het merk zoals het is het onderdeel. En als het is het merk, het is meer "dit is echt goed!" dan "dit is echt slecht!".
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 jun 2008, 15:42
Donor Groep

sommige merken zijn beter dan andere op bepaalde onderdelen. geen merk is "slecht" echt. haar gewoon wat ze goed in zijn en wat ze zijn slecht op dat gebied. en dan nog, een merk kan een perfecte deel, zoals een moederbord, maar hebben een ander model dat neer recht sux. duurt het onderzoek.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 22 jun 2008, 15:49
Donor Groep

Kaas trekje heeft gelijk, ik geloof er geen enkel merk dat zal 100% tevredenheid bij alle aspecten van de hardware.
Old 22 jun 2008, 15:58
Donor Groep

nu als je praat airsoft, Systema is de weg te gaan: D maar dat is een heel andere game hier ...
Old 24 jun 2008, 15:05
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tboo View Post
Ik bouw mijn eigen computer voor de eerste keer. Ik vroeg me af zijn er bepaalde merken Ik moet wegblijven uit ... en wat merken de beste normen van excellentie. Wat zou u aanbevelen. Bedankt!
Sommige merken hebben slecht ontworpen chauffeurs. Ik heb problemen met het installeren van drivers voor Canon scanners, en zelfs HP lijken niet te begrijpen hoe je enkele van hun printers aan het werk met Vista, zelfs al is het antwoord daar op het web!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.