mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Vil det passer godt

Reply

Thread Tools
Old 19 November 2007, 00:41
Medlem Gruppen

Default Vil det passer godt

Hej, Jeg har lige købt en Enermax Galaxy 1K Watt DXX PSU og skulle til at købe ThermalTake Kandalf Sølv med 25 cm side fan (model no. VA9003SWA). Så jeg vil gerne vide, om denne PSU vil passe ind i sagen uden at skulle fjerne toppen fan, da det er bigggggg Også hvis det er muligt at placere PSU have den store fan vender nedad, dvs Galaxy skal ses vandret fra side

10q
Old 19 November 2007, 00:47
Donor-Gruppen

Hey op Thunderer.

Først og fremmest godt valg på PSU.

Yup, det vil passe fint ind i sagen. Den PSU skinnerne udvider hele vejen til hdd bur.

Som for at have det på sin side (du skal i dette tilfælde). Intet problem virkelig, jeg foretrækker, at det står andre steder for at få sin egen forsyning af kold luft, men du kan ikke altid have det med den sag, du vælger.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 November 2007, 00:54
Medlem Gruppen

Tnx Alex.

Så jeg er nødt til at have det på den side for sikker: (

Anyway, men toppen fan vil skulle fjernes inorder at installere PSU?
Old 19 November 2007, 08:36
Donor-Gruppen

At dømme efter de pic her, nej, du ikke vil være i stand til at bruge toppen fan, men jeg ville ikke bekymre dig så meget om det.

Hvad Thermaltake har forsøgt at gøre med køling setup i denne sag, er at skabe to særskilte zoner.

En for mobo og tilhørende komponenter (front 120mm indtagelse, bageste 120mm indsugning og side 250mm)

Og et for hdd bur (hvis du skulle bruge det) på toppen af sagen. Det er, hvad den bageste 90mm udstødning fan er for.

Hvis det var mig?

Jeg vil ikke bruge separate hdd bur alligevel, er det til at lukke til PSU. Jeg vil blot slå 90mm udstødning øverst bageste af sagen omkring og gøre det til et indtag for 140mm på PSU du har spec'd. Nice kølig luft til PSU derefter, og du vil ikke få noget problem med to separate luftstrømme kollisionsbeskyttelsesudstyr som 120mm udstødningen på den nederste bageste og 140mm indtag på PSU er langt mere magtfulde end 90mm på toppen bagsiden af æske.

-Kanoakavirus
Old 22 November 2007, 03:17
Medlem Gruppen

Ok end. Tnx Alex. Så bliver nødt til at gå uden toppen fan, men end jeg vil bruge i front som et indtag, kloge nok: P
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dette er mit set-up god eller dårlig??? Bandit4575 General Hardware Chat 3 6. dec 2008 05:12
PS3 nogen gode? TomIsFat PC & Console Gaming 5 28 marts 2008 17:07
Jeg har brug for en god PSU ironsferret Cases & Strømforsyninger 5 31 december 2007 10:51
God databaser? JoFo Office Suites & Applications 1 2 oktober 2007 16:29
God dag til alle. prashsar Indføre Yourself Her 3 27 juli 2007 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.