vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Se sovi hyvä

Reply

Thread Tools
Old 19 marraskuu 2007, 00:41
Jäsen

Default Se sovi hyvä

Hei, olen juuri ostanut yksi Enermax Galaxy 1K Watt DXX PSU ja aikoi ostaa Thermaltake Kandalf Hopea kanssa 25 cm puolella tuuletin (malli ei. VA9003SWA). Niin haluaisin tietää, onko tämä PSU sopii tapauksessa ilman poistaa alkuun tuulettimen koska se on bigggggg Myös, jos se on mahdollista sijoittaa PSU ottaa iso tuuletin alaspäin, eli Galaxy olisi nähtävä horisontaalisesti alkaen puolella

10q
Old 19 marraskuu 2007, 00:47
Rahoittajien ryhmän

Default Se sovi hyvä

Hei jopa Thunderer.

Ensinnäkin, hyvä valinta on PSU.

Yup, it'll fit sakon osalta. The PSU kiskot laajentaa aina hdd häkki.

Kuin ottaa se sen puolella (olet tässä tapauksessa). Ei hätää oikeastaan, en halua, se on edessään muualla saada se oma tarjonta viileä ilma, mutta et voi aina olla, että tapauksessa voit valita.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 19 marraskuu 2007, 00:54
Jäsen

Default Se sovi hyvä

Tnx Alex.

Joten minun on sen puolella varma: (

Joka tapauksessa, mutta alkuun tuuletin olisi poistettu inorder asentaa PSU?
Old 19 marraskuu 2007, 08:36
Rahoittajien ryhmän

Default Se sovi hyvä

Jos katsotaan pic täällä, ei, et ei pystynyt käyttämään alkuun fani, mutta en halua huolestuttaa niin paljon siitä.

Mitä Thermaltake ovat yrittäneet tehdä Jäähdytyskylvyn setup tässä tapauksessa on luoda kaksi erillistä alueilla.

Yksi varten mobo ja niihin liittyvät komponentit (edessä 120mm saanti, takana 120mm nauttiminen ja puoli 250mm)

Ja toinen HDD häkissä (voit käyttää sitä) yläosassa on kyse. Juuri takana 90mm pakokaasun tuuletin on.

Jos se oli minulle?

En halua käyttää erillistä hdd häkin joka tapauksessa, se on lähellä sitä PSU. I'd vain käännä 90mm pakokaasun yläosassa takana asian ympärillä ja käänny sen johonkin saanti on 140mm annetun PSU olet spec'd. Nizzan viileä ilma varten PSU sitten etkä saa mitään ongelmaa kaksi erillistä virtaa ilman törmäävillä kuin 120mm pakokaasun pohjassa takaa ja 140mm saanti on PSU ovat paljon tehokkaampia kuin 90mm päällä takana oleville kotelo.

-Kanoakavirus
Old 22 marraskuu 2007, 03:17
Jäsen

Default Se sovi hyvä

Ok kuin. Tnx Alex. Joten on mentävä ilman alkuun fani, mutta kuin minä käyttää edessä kuin saanti viisasta riitä: P
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tämä on minun perustaa hyvä vai huono? Bandit4575 Rautatavaran Chat 3 6. joulukuu 2008 05:12
PS3 mitään hyvää? TomIsFat PC & Console Gaming 5 28th Mar 2008 17:07
Tarvitsen hyvän PSU ironsferret Kotelot & Virtalähteet 5 31. Joulukuu 2007 10:51
Hyvät tietokannat? JoFo Office Suites & Applications 1 2nd Lokakuu 2007 16:29
Hyvää päivänjatkoa kaikille. prashsar Esittele itsesi Täällä 3 27. Jul 2007 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.