mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Zal het passen goed

Reply

Thread Tools
Old 19 november 2007, 00:41
Lid Fractie

Default Zal het passen goed

Hoi, Ik kocht een Enermax Galaxy 1K Watt PSU DXX en ging kopen Thermaltake Kandalf Silver met 25cm side fan (model niet. VA9003SWA). Dus ik zou graag willen weten of dit PSU past in het geval zonder het verwijderen van de top fan omdat het bigggggg Ook als het mogelijk is om de PSU met de fan naar beneden, dwz de Galaxy moet worden gezien de breedte van de zijkant

10q
Old 19 november 2007, 00:47
Donor Groep

He up Donderaar.

Ten eerste, een goede keuze van de PSU.

Yup, maar je past prima in de zaak. De PSU rails breiden helemaal naar de hdd kooi.

Zoals voor het feit dat hij op zijn kant (je moet in dit geval). Geen probleem, echt, ik liever te worden geconfronteerd elders te halen op het eigen aanbod van koele lucht, maar je kunt niet altijd het geval dat u kiest.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 november 2007, 00:54
Lid Fractie

Tnx Alex.

Dus ik heb het op de zijkant zeker: (

Hoe dan ook, maar de top fan zou moeten worden weggenomen inorder voor het installeren van de PSU?
Old 19 november 2007, 08:36
Donor Groep

Te oordelen naar de pic hier, nee, je bent niet van plan om gebruik te kunnen maken van de top fan maar ik zou niet zo veel zorgen over.

Wat Thermaltake geprobeerd hebben te maken met de koeling setup is in dit geval twee aparte zones.

Een voor het mobo en bijbehorende onderdelen (front 120mm intake, achter 120mm intake en zijde 250mm)

En een voor de hdd cage (mocht je die gebruikt) aan de bovenkant van de zaak. Dat is wat de achterzijde 90mm exhaust fan is.

Als ik het was?

Ik zou niet met behulp van de aparte hdd kooi toch, het is te dicht bij de PSU. Ik wil gewoon de 90mm uitlaat aan de bovenkant de achterzijde van de zaak rond en sla deze in een intake voor de 140mm op de PSU u spec'd. Nice koele lucht voor de PSU en dan zul je niet krijgen elk probleem met twee aparte stromen van de lucht botsen als de 120mm uitlaat op de bodem achter en de 140mm intake op de PSU zijn veel krachtiger dan de 90mm op de bovenste achterzijde van de geval.

-Kanoakavirus
Old 22 november 2007, 03:17
Lid Fractie

Ok dan. Tnx Alex. Dus zal moeten gaan zonder de top fan, maar dan zal ik gebruiken voor een intake, verstandig genoeg: P
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dit is mijn set-up goed of slecht? Bandit4575 Algemeen Hardware Chat 3 6 dec 2008 05:12
PS3 goed? TomIsFat PC & Gaming Console 5 28 mrt 2008 17:07
Ik heb een goede PSU ironsferret Cases & Power Supplies 5 31 dec 2007 10:51
Goede databases? JoFo Office Suites & Toepassingen 1 2nd Oct 2007 16:29
Goede dag voor iedereen. prashsar Introduceer jezelf hier 3 27 jul 2007 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.