![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp kjøpt en Enermax Galaxy 1K watt DXX PSU og hadde tenkt å kjøpe ThermalTake Kandalf Silver med 25cm side fan (modell no. VA9003SWA). Så jeg vil gjerne vite om dette PSU passer i saken uten å måtte fjerne toppen fan siden det bigggggg Også om det er mulig å plassere PSU har stor fan vender nedover, dvs. Galaxy må ses vannrett fra siden ![]() 10q |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei opp Thunderer. Først godt valg på PSU. Yup, det vil passe fint i saken. Den PSU rails strekker helt til HDD buret. Som for å ha det på sin side (må du i dette tilfellet). Ikke noe problem egentlig, jeg foretrekker det som står andre steder for å få sin egen forsyning av kjølig luft, men du kan ikke alltid har det med saken du velger.
|
| |||
| |||
| Tnx Alex. Så jeg ha det på siden for at: ( Allikevel, men toppen fan måtte bli fjernet inorder å installere PSU? |
|
| |||
| |||
![]() MAYOR av bilde her, nei, du er ikke til å kunne bruke toppen fan, men jeg ville ikke bry deg så mye om det. Hva Thermaltake har forsøkt å gjøre med kjøling oppsett i dette tilfellet er å opprette to separate soner. Ett for mobo og tilhørende komponenter (front 120mm inntak, bak 120mm inntak og siden 250mm) Og ett for HDD bur (hvis du bruker den) øverst i saken. Det er det bak 90mm eksos fan er for. Hvis det var meg? Jeg vil ikke bruke separate HDD bur likevel, det er for nær PSU. Jeg vil bare slå 90mm eksos øverst bak på saken rundt og slå den inn i et inntak for 140mm på PSU du har spec'd. Nice kjølig luft til PSU deretter, og du vil ikke få noen problemer med to separate strømmer av luft colliding som 120mm eksos på bunnen bak og 140mm inntak på PSU er mye kraftigere enn 90mm på toppen baksiden av sak.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok enn. TNX Alex. Så må du gå uten toppen fan, men enn jeg bruker foran som et inntak, klok nok: P |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dette er mitt oppsett bra eller dårlig?? | Bandit4575 | General Hardware Chat | 3 | 6 desember 2008 05:12 |
| PS3 noen bra? | TomIsFat | PC & Console Gaming | 5 | 28 mars 2008 17:07 |
| Jeg trenger en god PSU | ironsferret | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 31 desember 2007 10:51 |
| Gode databaser? | JoFo | Office Suites & Applications | 1 | 2 oktober 2007 16:29 |
| God dag for alle. | prashsar | Presenter deg selv her | 3 | 27 juli 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |