mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 06:52
Ny Medlem Gruppen

Default XPS 625 Væskekøling Removal

Hej alle, der har ikke været i stand til at regne det ud et andet sted vil jeg gå over til et forum.

I fremtiden vil jeg være behov for at opgradere min CPU, problemet er, at der er en flydende kølesystem blokere adgangen til det. Skruerne at det er i vanskelige og svære at nå steder, og fra den ser det er der ingen måde at få en skruetrækker til at passe der. Også med min tidligere erfaring med Dell er, at de ikke bryder dig om at Mod deres computere.

Er der nogen her bekendt med insides af en XPS 625, og hvis dette er muligt på alle?
Old 9. juni 2009, 07:40
Medlem Gruppen

Default XPS 625 Væskekøling Removal

enhver chance for et foto? Jeg dont kende hvad indersiden af og XPS 625 udseende (ill har en Google-selv), men hvis de lykkedes at få skruerne derinde, sin må være muligt at få dem ud igen eller anden måde!

Men ja jeg kender den følelse, Dells er reelle smerter til at opgradere, helvede sidste gang jeg så på en det tog mig 10min til at regne ud hvordan man åbner dæmningen ting!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.