![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, die niet kunnen achterhalen waar ook ik ingaan op een forum. In de toekomst zal ik moeten upgraden van mijn CPU, het probleem is dat er een vloeistof koelsysteem blokkeren de toegang ertoe. De schroeven zijn in lastige en moeilijk te bereiken plaatsen, en het ziet er uit en er is geen manier om een schroevendraaier te passen in. Ook met mijn eerdere ervaring met Dell is dat ze niet willen dat u mod hun computers. Is er iemand hier bekend met de binnenkant van een XPS 625 en indien dit mogelijk is op alle? |
|
| |||
| |||
| een kans van een foto? I dont weet wat de binnenkant van en XPS 625 eruit ziet (ziek zijn google maar) maar als zij erin om de schroeven in daar, haar moet het mogelijk zijn om ze weer een of andere manier! Maar ja ik weet het gevoel, Dells zijn echt pijn om te upgraden, hel laatste keer dat ik naar een Het kostte me 10 minuten om uit te vinden hoe open de dam ding! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Denken van het kopen van een vloeibaar koelsysteem | antirem | Cases & Power Supplies | 4 | 21 mei 2009 13:24 |
| Planning in de eerste plaats SLi / Vloeistofkoeling Rig helpen ..... | Soverntear | Algemeen Hardware Chat | 35 | 19 mei 2009 15:49 |
| Vloeistofkoeling Setup, of niet? | deldrice | Algemeen Hardware Chat | 7 | 28 dec 2008 20:50 |
| Vloeistofkoeling Installatie help! | Compasky | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 Jan 2008 16:39 |
| Vloeistofkoeling | emmaonline | Algemeen Hardware Chat | 2 | 17 mrt 2007 15:51 |
| Thread Tools | |
| |