mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

XPS 625 Liquid Cooling fjerning

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 06:52
New Member Group

Default XPS 625 Liquid Cooling fjerning

Hei alle, har ikke vært i stand til å finne ut dette noe annet sted jeg slår til et forum.

I fremtiden vil jeg bli behov for å oppgradere min CPU, problemet er at det er en flytende kjølesystem blokkerer tilgang til den. Skruene til det er i klosset og vanskelig å komme til steder, og fra de ser på det er det ingen måte å få en skrue for å passe inn der. Også med mine tidligere erfaringer med Dell er at de ikke liker deg mod sine datamaskiner.

Er noen her kjent med insides av en XPS 625 og hvis dette er mulig i det hele tatt?
Old 9 juni 2009, 07:40
Medlem Group

Default XPS 625 Liquid Cooling fjerning

noen sjanse til et bilde? Jeg dont vite hva innsiden av og XPS 625 ser ut som (ill har google selv), men hvis de klarte å få skruer i det, det må være mulig å få dem ut igjen noe!

Men ja jeg vet den følelsen, Dells er virkelige smerter å oppgradere, helvete sist gang jeg så på en det tok meg 10min å finne ut hvordan du åpner dam thing!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tenker på å kjøpe et flytende kjølesystem antirem Bærevesker & Strømforsyning 4 21 mai 2009 13:24
Planlegging ut først SLI / væske Cooling Rig ..... hjelp Soverntear General Hardware Chat 35 19 mai 2009 15:49
Liquid Cooling installasjonsprogrammet, eller ikke? deldrice General Hardware Chat 7 28 desember 2008 20:50
Liquid Cooling Installasjon hjelp! Compasky General Hardware Chat 2 21 januar 2008 16:39
Liquid Cooling emmaonline General Hardware Chat 2 17 mars 2007 15:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.