mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

XPS 625 Vätskekylning Removal

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 06:52
New Member Group

Default XPS 625 Vätskekylning Removal

Hej alla, har inte kunnat siffra detta någon annanstans Jag vänder mig till ett forum.

I framtiden kommer jag att behöva uppgradera min cpu, problemet är att det finns en flytande kylsystem blockera tillgången till den. Skruvarna att det är krångligt och svårt att nå platser och från ser det finns det inget sätt att hämta en skruvmejsel för att passa in där. Även med mina tidigare erfarenheter med dell är att de inte vill att du mod sina datorer.

Är det någon här känner till insidan av en XPS 625 och om det är möjligt över huvud taget?
Old 9 juni 2009, 07:40
Ledamot Gruppen

Default XPS 625 Vätskekylning Removal

någon möjlighet till en bild? Jag vet inte vad insida och XPS 625 utseende (sjuka har ett Google dock) men om de lyckats få skruvarna i det, det måste vara möjligt att få ut dem igen på något sätt!

Men ja jag vet hur det känns, Dells är verkliga smärtor att uppgradera, fan sista gången jag tittade på en man tog mig 10min att lista ut hur man öppnar dammen sak!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Tänker köpa en flytande kylsystem antirem Cases & Power Supplies 4 21 maj 2009 13:24
Planera först sli / Vätskekylning Rigg ..... hjälp Soverntear General Hardware Chat 35 19 maj 2009 15:49
Vätskekylning Setup eller inte? deldrice General Hardware Chat 7 28 december 2008 20:50
Vätskekylning Installation hjälp! Compasky General Hardware Chat 2 21 januari 2008 16:39
Vätskekylning emmaonline General Hardware Chat 2 17 mars 2007 15:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.