![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys ive installeret en ny sorte blækpatron til min printer, og det kommer op på LCD-displayet fejlkode 50c ive trækkes strømkablet ud og sætte det i igen, rengøres stikkene og jeg stadig få fejlen nogen hjælp |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvilken model printer er det? Gøre ...? Giv os en chance for at hjælpe dig
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Printeren er en dell A940 sin en refabrikerede en ive rengøres stikkene og dyserne og stadig står fejl |
|
| |||
| |||
| Efter en smule forskning mennesker tyder på, at det kunne være, fordi den farve patron er lav (giver ingen mening, jeg kender, men hey)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| farve patron isnt lav |
|
| |||
| |||
| Er dette blækpatroner ved Dell? Eller fra et andet selskab, der var meget billigere?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| men jeg dont tror Thats problemet, fordi ive anvendes refabrikerede dem før |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bsod fejlkode. Hjælp! | cpo312 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 oktober 2009 14:52 |
| MSN Log-In Fejlkode 80040154 | jwarrilow89 | General Software Chat | 5 | 29 September 2009 04:49 |
| Tilfældige BSOD uden fejlkode under overførsler | olig | Drives & flytbare medier | 0 | 16 juni 2009 08:52 |
| Fejlkode når de forsøger at køre et online spil | bangwhosnext | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2009 06:26 |
| Fejlkode 007 under Windows XP installere | hendoc | Windows-operativsystemer | 1 | 8 juni 2007 19:09 |
| Thread Tools | |
| |