![]() |
|
| |||
| |||
| hei folkens Ive installert en ny svarte blekkpatronen for min skriveren, og den kommer opp på LCD display feilkoden 50c Ive unplugged strømkabelen og sette den inn igjen, renset kontaktene og jeg fortsatt får feilen hjelp |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Hvilken modell skriveren er dette? Foreta ...? Gi oss en sjanse til å hjelpe deg
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Skriveren er en Dell a940 sin en Reproduserte en Ive renset kontaktene og dyser og fortsatt står det at feil |
|
| |||
| |||
| Etter litt forskning mennesker tyder på at det kunne være fordi fargen kassetten er lav (gir ingen følelse jeg vet, men hei)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| fargen kassetten isnt lav |
|
| |||
| |||
| Er dette blekkpatroner av Dell? Eller laget av et annet selskap som var mye billigere?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| men jeg dont overveie dvs problemet fordi Ive brukes Reproduserte som før |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bsod feilkode. Hjelp! | cpo312 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 oktober 2009 14:52 |
| MSN Log-In Feilkode 80040154 | jwarrilow89 | General Software Chat | 5 | 29 september 2009 04:49 |
| Tilfeldige BSOD uten feilkoden under flytting | olig | Drivere og flyttbare medier | 0 | 16 juni 2009 08:52 |
| Feilkode når du prøver å kjøre en online spill | bangwhosnext | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2009 06:26 |
| Feilkode 007 under Windows XP installerer | hendoc | Windows-operativsystemer | 1 | 8 juni 2007 19:09 |
| Thread Tools | |
| |