![]() |
|
| |||
| |||
| hej grabbar ive installerat en ny svart bläckpatron till min skrivare och det kommer upp i displayen felkoden 50c ive Unplugged sladden och sätta i den igen, rensat kontakter och jag fortfarande får fel hjälp |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Vilken modell skrivaren är detta? Gör ...? Ge oss en chans att hjälpa dig
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
![]()
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Skrivaren är en dell a940 har ett renoverade en ive rengöras kontakterna och munstycken och fortfarande står fel |
|
| |||
| |||
| Efter lite forskning människor tyder på att det kan bero på färg patronen är låg (ingen mening jag vet, men hey)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| färg patron isnt låg |
|
| |||
| |||
| Är detta bläckpatroner från Dell? Eller som ett annat företag som var mycket billigare?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| men jag dont tänka thats problemet eftersom ive användas renoverade dem innan |