![]() |
|
| |||
| |||
| Im ikke tvivl om, hvilken type digitalt kamera for at få for mig selv om sorte fredag, da de vil alle være på salg mit budget er omkring 200 $ er Nikon et godt selskab? cybershot? Hvad er en god LCD størrelse? kameraet var nødt til at vare et stykke tid. bedes du foreslå og svar. tak |
|
| |||
| |||
| mit kamera er Fujifilm FinePix 12,0 mega pixel Det gør alle de billeder liv gerne og klar. Jeg tror, at det var $ 200, ikke helt sikker. bestemt ikke over $ 250 |
|
| |||
| |||
| Jeg fik et kamera kinda nylig sin en ge A735 sine 7,0 megapixles og det var omkring $ 150 og det virker virkelige gode! |
|
| |||
| |||
| Jeg vil vente og spare flere penge CUS Thats ikke vil få u noget forbløffende. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad digitale kamera til at købe? | blackvioletred | Digital Imaging & Printere | 6 | 4 marts 2009 14:56 |
| Skal jeg købe en Canon 450d digital SLR kamera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Printere | 1 | 28 november 2008 10:39 |
| Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera | Marian M | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:49 |
| Digital kamera ikke afsløres ved laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printere | 3 | 7 oktober 2008 11:33 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |