![]() |
|
| |||
| |||
| Im niet zeker weet welk type digitale camera te krijgen voor mezelf op zwarte vrijdag, omdat ze allemaal op de verkoop mijn budget is ongeveer 200 $ Nikon is een goed bedrijf? Cybershot? Wat is een goede LCD-formaat? de camera moest laatst een tijdje. Stuur suggesties en antwoord. bedankt |
|
| |||
| |||
| mijn camera is FUJIFILM FinePix 12,0 megapixels Het maakt het leven zoals foto's en duidelijk. i think it was $ 200, niet helemaal zeker. zeker niet meer dan $ 250 |
|
| |||
| |||
| Ik heb een camera kinda onlangs haar een ge A735 haar 7,0 megapixles en het was ongeveer $ 150 en het werkt echt goed! |
|
| |||
| |||
| Ik zou wachten en sparen meer geld CUS thats not going to get u iets verbazingwekkend. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat digitale fotocamera te kopen? | blackvioletred | Digital Imaging & Printers | 6 | De 4 maart 2009 14:56 |
| Moet ik kopen een Canon 450 quinquies digitale SLR camera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Printers | 1 | 28 nov 2008 10:39 |
| Welke digitale camera? Ik krijg een nieuwe digitale camera | Marian M | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Digitale camera niet herkend door de laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printers | 3 | 7th Oct 2008 11:33 |
| Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 21 okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |