![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi aion ostaa Webcam, ja sen jälkeen näkee melko harvat niistä näyttää vallitsevan laaja valikoima laatua, Sone näyttävät hajottaa, jos ihmiset muuttavat! Mitä minun pitäisi etsiä? Haluaisin kohtuullisesti hinnoiteltu, joka on laadukas kuva, en ole kovin tekninen niin voin etsiä pikseliä tai jotain? |
|
| |||
| |||
| I `d suositella jollakin Logitech Webbikamerat. Etsiä yhdessä vähintään 1,3 mega pikseliä kuvan laatua. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että olen saanut katsoa ja siellä on joitakin kohtuuhintaisia 1.3mp kamerat noin, cheers. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi myös tarkastella, fps hinnat. 30 on keskimäärin im ole varma, milloin se saa stuttery vaikka
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| <Anteeksi olla idiootti, mutta whats yksi fps korko? |
|
| |||
| |||
| kuvaa sekunnissa, se valtion se laatikko on kamera, en halua mennä alle 30
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Erinomainen, kiitos info. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Buying webkameran | kosto | Rautatavaran Chat | 7 | 22 syyskuu 2009 19:54 |
| WebCam laajennus? | KanoakaVirus | Rautatavaran Chat | 5 | 6. Sep 2008 05:36 |
| Webcam | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 11 | 30th Mar 2008 10:43 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 18:47 |
| Webcam ongelma | seba567 | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 1. elo 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |