![]() |
|
| |||
| |||
| Hi I am going to buy a webcam, en na het zien van heel wat mensen op hen lijkt er een breed scala van kwaliteit, sone lijken te breken als de mensen bewegen! Wat moet ik er naar op zoek? Ik wil graag een redelijk geprijsd dat heeft een goede kwaliteit foto, ik ben niet zeer technisch zo kan ik zoeken naar pixels of iets? |
|
| |||
| |||
| I `d aanbevelen een van de Logitech-webcams. Kijk voor een met ten minste 1,3 megapixels voor beeldkwaliteit. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor dat, ik heb een kijkje en er is redelijk geprijsd 1.3MP cams over, cheers. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je zou het ook moeten kijken naar fps tarieven. 30 is gemiddeld im niet zeker op welk punt hij krijgt al stuttery
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| <Sorry voor een idioot, maar whats een fps tarief? |
|
| |||
| |||
| frames per seconde, zal het vermelden op de doos van de camera, ik zou niet verder dan 30
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Uitstekend, dank voor de info. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kopen van een webcam | wraak | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 september 2009 19:54 |
| WebCam Extensie? | KanoakaVirus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6e Sep 2008 05:36 |
| Webcam | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 11 | 30 mrt 2008 10:43 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 januari 2008 18:47 |
| Webcam probleem | seba567 | Digital Imaging & Printers | 4 | De 1 augustus 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |