![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg skal kjøpe et kamera, og etter å se ganske mange folk på dem synes det å være et bredt spekter av kvalitet, sone synes å bryte opp hvis folk flytter! Hva bør jeg være på utkikk etter? Jeg vil gjerne ha en rimelig en som har en god kvalitet bilde, jeg er ikke veldig teknisk så ser jeg ut for piksler eller noe? |
|
| |||
| |||
| I `d anbefaler en av Logitech webkameraer. Se etter en med minst 1.3 mega pixels for bildekvalitet. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Takk for at jeg har hatt en titt og det er noen rimelig 1.3mp cams om, jubelropet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør også se på fps priser. 30 er gjennomsnittet, im ikke sikker på hvilket punkt det blir stuttery om
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| <Beklager for å være en idiot, men hva en fps rate? |
|
| |||
| |||
| bilder per sekund, vil den tilstanden den på boksen av kameraet, jeg vil ikke gå under 30
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Utmerket, takk for info. |