![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag ska köpa en webbkamera, och efter att ha sett ganska många av dem tycks det finnas ett brett utbud av kvalitet, sone verkar för att bryta upp om man rör sig! Vad ska jag letar efter? Jag skulle vilja ha ett rimligt pris som har en bra bild, jag är inte mycket tekniskt så kan jag leta efter pixlar eller nåt? |
|
| |||
| |||
| I "d rekommendera någon av de Logitech webcams. Leta efter en med minst 1.3 mega pixel för bildkvalitet. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Tack för att jag har haft en titt och det finns några rimliga priser 1.3mp kammar om, skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bör också titta på fps priser. 30 är i genomsnitt im inte säker på vilken det blir stuttery men
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| <Ledsen för att vara en idiot men vad en fps rate? |
|
| |||
| |||
| bildrutor per sekund, kommer det att staten på rutan på kameran, jag skulle inte gå under 30
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Utmärkt, tack för info. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att köpa en webbkamera | hämnd | General Hardware Chat | 7 | 22 september 2009 19:54 |
| WebCam Förlängning? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 5 | 6:e sep 2008 05:36 |
| Webcam | Tingeling | Multimedia & Codecs | 11 | 30 mars 2008 10:43 |
| Webcam? | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 4 | 3 januari 2008 18:47 |
| Webcam problem | seba567 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 1 august 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |