mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Brother MFC 420CN Printer Feilmelding

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 13:52
New Member Group

Default Brother MFC 420CN Printer Feilmelding

Jeg har en bror MFC 420cn skriver. mitt problem er at det ikke vil gjøre noe. Det viser "ikke kan endre - se feilsøking i bruksanvisningen. Jeg har funnet den, og gjorde det som den sier, men til ingen nytte. Jeg bruker ikke fax del av maskinen. når jeg først fikk maskinen jeg hadde Windows XP nå jeg har vista. Jeg gikk på nettet og lastet ned en for vista, og det fungerte fint i et par minutter. (skrives ut ca 6 sider), så viste dette, og jeg kan ikke komme ut. Jeg har slått den av og på igjen, men ingenting. Behage hjelpe meg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Feil eller merknad Melding Hjelp! gmckinney39 Windows-operativsystemer 3 12 mai 2009 18:02
Feilmelding sashikumaran Windows-operativsystemer 1 9 november 2008 13:34
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
Feilmelding megabyte Multimedia & Kodeker 6 8 mars 2008 18:14
Feilmelding legweak General Software Chat 1 25 oktober 2007 09:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.