mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Kamera / Computer USB problem

Reply

Thread Tools
Old 1 januar 2008, 09:55
Ny Medlem Gruppen

Default Kamera / Computer USB problem

Hej. Jeg har en reel puslespillet for alle du computer gurus derude! Jeg har for nylig købt en Sony digital kamera (DCS-W80), og jeg kan ikke overføre billeder til min computer. Når jeg tilslutte kameraet til mit system, det genkender kameraet forholdsvis hurtigt, men det enten overfører billeder meget langsomt eller slet ikke, især når de billeder er taget i høj opløsning. Jeg har en ASUS A8N-E bundkort med Windows XP Professional.

Mærkelige ting er, jeg har en ældre Sony kamera som overfører billeder med noget problem, selv når billederne er taget på en høj opløsning. Og, jeg kan overføre billeder fra mit nye kamera til andre folks computere med noget problem. Jeg formoder, det er et problem med mit bundkort.

"Times New Roman '] Enhver hjælp ville være meget værdsat. Godt nytår!
"Times New Roman ']
Old 1 januar 2008, 10:17
Redaktør Gruppen

Har du forsøgt at geninstallere software drivere?

Old 1 januar 2008, 11:13
Ny Medlem Gruppen

Nope. Den softwaredrivere er overflødige, fordi Windows XP installerer sin egen USB-drivere til støtte for kameraet. Thanks, skønt.
Old 1 januar 2008, 11:34
Redaktør Gruppen

Ikke sikker på overflødig. Digitalkamera drivere er normalt ikke generiske drivere. Ja vinduer vil installere, hvad USB-drivere det behov, men den faktiske drivere til kameraet software er unik.

Old 1 januar 2008, 13:28
Donor-Gruppen

Har du prøvet en anden USB-port .... dvs en på bagsiden af tårnet, som er lige ud for mobo?

Jeg har konstateret, at mange pc'er med USB-porte på forsiden / siden, at arbejdet fra et bundkort header, vil ofte køre i et langsommere hastighed (USB1).

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.