![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Minulla on todellinen pulma kaikille teille tietokone Gurut siellä! Olen hiljattain ostanut Sonyn digikamera (DCS-W80), ja en voi siirtää kuvia minun tietokone. Kun liität kameran omaan järjestelmään, se tunnistaa kameran melko nopeasti, mutta se joko siirtää kuvia hyvin hitaasti tai ei ollenkaan, varsinkin kun kuvia tehdään korkealla resoluutiolla. Minulla on ASUS A8N-E emolevy, jossa on Windows XP Professional. Oudot asia on, olen vanhempi Sony kamera, joka siirtää kuvia, joilla ei ole ongelma, jopa silloin, kun kuvat on otettu korkean päätöslauselman. Ja voin siirtää kuvia minun uuden kameran muiden ihmisten tietokoneita, joilla ei ole ongelma. Luulen, että se on ongelma minun emolevyn. "Times New Roman '] Kaikki apu olisi tervetullutta. Happy New Year! "Times New Roman '] |
|
| |||
| |||
| Oletko yrittänyt asentaa ohjelmiston ajurit? |
|
| |||
| |||
| Nope. Ohjelmisto kuljettajat ovat tarpeettomia, koska Windows XP: n asentaa omat USB-ajurit, joka tukee kameran. Kiitos kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Ole varma siitä, turha. Digitaalikamera kuljettajat eivät yleensä geneerisiä ajureita. Kyllä windows asentaa mitä usb ohjaimet se tarvitsee, mutta todellinen ohjaimet kameran ohjelmisto on ainutlaatuinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut eri USB-portti .... eli yksi takana Tower, joka on suoraan pois mobo?