![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Ik heb een echte puzzel voor al uw computer goeroes out there! Ik kocht onlangs een Sony digitale camera (DCS-W80), en ik kan geen foto's op mijn computer. Toen ik de camera op mijn systeem, dan herkent de camera vrij snel, maar hetzij de overdracht van de foto's zeer langzaam of helemaal niet, vooral wanneer de foto's zijn genomen op hoge resolutie. Ik heb een ASUS A8N-E moederbord met Windows XP Professional. Raar ding is, ik heb een oudere Sony camera die foto's met overschrijvingen geen probleem, zelfs wanneer de foto's zijn genomen op een hoge resolutie-instelling. En, ik kan foto's van mijn nieuwe camera op de computers van andere mensen met geen enkel probleem. Ik vermoed dat het een probleem met mijn moederbord. 'Times New Roman'] Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Happy New Year! 'Times New Roman'] |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd de software opnieuw te installeren bestuurders? |
|
| |||
| |||
| Nope. De software-stuurprogramma's zijn overbodig, omdat Windows XP installeert een eigen USB-stuurprogramma's ter ondersteuning van de camera. Bedankt, hoor. |
|
| |||
| |||
| Niet zeker over de ontslagen. Digitale camera-stuurprogramma's zijn meestal niet generieke drivers. Ja Windows installeert wat usb-drivers nodig, maar de feitelijke bestuurders voor de camera-software is uniek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je geprobeerd een andere USB-poort .... dwz een aan de achterzijde van de toren, die is recht uit het mobo?