mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Kamera / Computer USB-problem

Reply

Thread Tools
Old 1st 2008 jan 09:55
New Member Group

Hallo. Jeg har en reell oppgave for alle datamaskinen gurus der ute! Jeg har nylig kjøpt en Sony digitalt kamera (DCS-W80), og jeg kan ikke overføre bilder til datamaskinen min. Når jeg kobler kameraet mitt system, den gjenkjenner kameraet ganske fort, men det enten overfører bilder veldig sent eller ikke i det hele tatt, særlig når bildene er tatt på høy oppløsning. Jeg har et ASUS A8N-E hovedkort med Windows XP Professional.

Rare ting, jeg har en eldre Sony kamera som overfører bilder uten problemer, selv om bildene er tatt på en høy oppløsning innstillingen. Og jeg kan overføre bilder fra det nye kameraet til andre datamaskiner uten problem. Jeg mistenker at det er et problem med mitt hovedkort.

"Times New Roman '] Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Godt Nytt År!
"Times New Roman ']
Old 1st 2008 jan 10:17
Moderator Group

Har du prøvd å installere programvaren på nytt drivere?

Old 1st 2008 jan 11:13
New Member Group

Nope. Programvaren driverne er overflødig, fordi Windows XP installerer en egen USB-drivere for å støtte kameraet. Takk, men.
Old 1st 2008 jan 11:34
Moderator Group

Ikke sikker på om overflødig. Digitalkamera driverne er vanligvis ikke generiske driverne. Ja vinduer skal installere hva USB-drivere den trenger, men det faktiske drivere for kameraet programvare er unik.

Old 1st 2008 jan 13:28
Donor Group

Har du prøvd en annen USB-port .... dvs en på baksiden av tårnet, som er rett utenfor mobo?

Jeg har funnet ut at mange PCer med USB-portene på forsiden / side, som arbeider fra et hovedkort toppteksten, vil ofte kjører på en lavere hastighet (USB1).

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.