![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg har en reell oppgave for alle datamaskinen gurus der ute! Jeg har nylig kjøpt en Sony digitalt kamera (DCS-W80), og jeg kan ikke overføre bilder til datamaskinen min. Når jeg kobler kameraet mitt system, den gjenkjenner kameraet ganske fort, men det enten overfører bilder veldig sent eller ikke i det hele tatt, særlig når bildene er tatt på høy oppløsning. Jeg har et ASUS A8N-E hovedkort med Windows XP Professional. Rare ting, jeg har en eldre Sony kamera som overfører bilder uten problemer, selv om bildene er tatt på en høy oppløsning innstillingen. Og jeg kan overføre bilder fra det nye kameraet til andre datamaskiner uten problem. Jeg mistenker at det er et problem med mitt hovedkort. "Times New Roman '] Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Godt Nytt År! "Times New Roman '] |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å installere programvaren på nytt drivere? |
|
| |||
| |||
| Nope. Programvaren driverne er overflødig, fordi Windows XP installerer en egen USB-drivere for å støtte kameraet. Takk, men. |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på om overflødig. Digitalkamera driverne er vanligvis ikke generiske driverne. Ja vinduer skal installere hva USB-drivere den trenger, men det faktiske drivere for kameraet programvare er unik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd en annen USB-port .... dvs en på baksiden av tårnet, som er rett utenfor mobo?